در حال بارگذاری ...
با بدرقه هنرمندان:

مرد خنده و لبخند برای همیشه آرام گرفت

آیین بدرقه استاد احمد علی نژاد(فیضی)؛ هنرمند تئاتر، سینما و تلویزیون در قطعه هنرمندان بهشت زهرای اردبیل برگزار و این هنرمند نام آشنا برای همیشه آرام گرفت.

به گزارش خبرنگار ایران تئاتر از اردبیل، با حضور عبدالله بحرالعلومی، مدیرکل فرهنگ و ارشاداسلامی؛ علی ملا احمدی، مدیرکل صداوسیمای مرگز اردبیل؛ امیر رجبی، رئیس حوزه هنری؛ مصطفی قهرمانی، رئیس سازمان بسیج هنرمندان استان؛ علی مردانه، رئیس کانون بسیج هنرمندان شهرستان اردبیل؛ حبیب فتحی، عضو شورای اسلامی اردبیل؛ محمد تقی اسماعیلی، رئیس انجمن هنرهای نمایشی؛ میر دولت موسوی، رئیس انجمن سینمای جوان؛ معاون سیما و مدیر تولید صداو سیمای مرکز اردبیل؛ معاون هنری و سینمایی اداره کل فرهنگ و ارشاداسلامی و جمعی از پیشکسوتان و هنرمندان تئاتر، تلویزیون و فیلم؛ آیین بدرقه استاد احمد علی نژاد(فیضی)؛ هنرمند تئاتر، سینما و تلویزیون در قطعه هنرمندان بهشت زهرای اردبیل برگزار و این هنرمند نام آشنا برای همیشه آرام گرفت. در این مراسم که جمعی از مردم هنردوست اردبیل هم حضور داشتند؛ هنرمندان و پیشکسوتان فرهنگ و هنر اردبیل برای همیشه با این هنر سفر کرده وداع کردند.

سعید نوریان از هنرمندان تئاتر استان با قرائت پیام تسلیت استاندار اردبیل، به نمایندگی از طرخ خانواده این سفرده، از همراهی مسئولان و هنرمندان و مردم اردبیل در بدرقه زنده یاد احمد فیضی قدردانی کرد.

زنده یاد احمد فیضی، متولد 1317 شهر اردبیل است که فعالیت هنری خود را از سال 1334 شروع کرد و در فیلم‌ها و تئاترهای متعدد نقش‌آفرینی کرد.
زنده یاد فیضی که عمده نقشش را در فیلم‌ها و سریال‌های طنز به انجام رساند، بیش از 60 سال در عرصه سینما، تئاتر و تلویزیون حضوری همراه با چهره خندان داشت به طوریکه در فیلم‌های کارگردانان مشهور همچون مسعود کیمیایی، ناصر تقوایی و داریوش مهرجویی نقش‌آفرینی کرد.
احمد فیضی 15 سال پیش با مهاجرت به زادگاهش در اردبیل در این شهر فعالیت هنری خود را ادامه داد و در نقش‌های مختلف تئاتر، نمایش و سینما طنازی کرد.
هنرمندان و اهالی فرهنگ و هنر استان با تشییع پیکر احمد فیضی هنرمند فقید اردبیل او را در بهشت زهرا در منزلگاه ابدی به خاک سپرده و یاد و خاطره او را گرامی داشتند.




مطالب مرتبط

در نکوداشت نامداران فرهنگ و هنر اردبیل مطرح شد

علی نصیریان: هنرمندان باید در اعتلای ارزش‌های معنوی و اخلاقی جامعه گام بردارند
در نکوداشت نامداران فرهنگ و هنر اردبیل مطرح شد

علی نصیریان: هنرمندان باید در اعتلای ارزش‌های معنوی و اخلاقی جامعه گام بردارند

علی نصیریان، هنرمند پیشکسوت سینما، تئاتر و تلویزیون، در مراسم نکوداشت نامداران فرهنگ و هنر استان اردبیل، تاکید کرد هنر همچون چشمه جوشانی است که هنرمندان باید از آن به بهترین شکل استفاده کنند و به دور از لذت‌گرایی مادی، در اعتلای ارزش‌ها، معنویت و اخلاق جامعه، گام‌های ...

|

نظرات کاربران