در حال بارگذاری ...
با ابلاغ دبیر جشنواره تئاتر فجر صورت گرفت:

حضور فرهاد قائمیان، هنرمند اردبیلی در ترکیب هیئت انتخاب سی و نهمین جشنواره تئاتر فجر

فرهاد قائمیان، هنرمند اردبیلی به همراه شهرام زرگر و شیوا مسعودی به عنوان اعضای هیات انتخاب نمایش‌های صحنه‌ای (رقابتی) سی و نهمین جشنواره تئاتر فجر معرفی شدند.

به گزارش خبرنگار ایران تئاتر از اردبیل؛ فرهاد قائمیان، هنرمند اردبیلی سینما، تئاتر و تلویزیون به همراه شهرام زرگر و شیوا مسعودی از سوی حسین مسافر آستانه، دبیر سی و نهمین جشنواره تئاتر فجر  به عنوان اعضای هیات انتخاب نمایش‌های صحنه‌ای (رقابتی) این رویداد مهم تئاتری کشور معرفی شدند.

فرهاد قائمیان، متولد سال ۱۳۴۴ شهر اردبیل، بازیگر و کارگردان تئاتر، سینما و تلویزیون است. این هنرمند نام آشنا در نمایش های "چشم در برابر چشم"، "چپو" به کارگردانی، "حکایت اول روایت دوم"، "توناک"، مرگ تابوت"، "خلوت"، "مهر گیاه"، "مرگ و شاعر"، "عشق اتفاقی نیست که بیفتد"، "بازار عاشقان" به عنوان بازیگر، طراح صحنه، طراح لباس و مشاور کارگردان حضور داشته و در فیلم‌های سینمایی «قارچ سمی»، «استرداد»، «رستاخیز»، «به رنگ ارغوان»، «بادیگارد»، «شهر زیبا»، «دعوت» و سریال‌های «شوق پرواز»، «وفا»، «نردبام آسمان»، «به دنیا بگویید بایستد» بازی داشته است.

سی و نهمین جشنواره تئاتر فجر  به دبیری حسین مسافرآستانه ۱۱ تا ۲۱ بهمن ۹۹ برگزار می‌شود.




مطالب مرتبط

در نکوداشت نامداران فرهنگ و هنر اردبیل مطرح شد

علی نصیریان: هنرمندان باید در اعتلای ارزش‌های معنوی و اخلاقی جامعه گام بردارند
در نکوداشت نامداران فرهنگ و هنر اردبیل مطرح شد

علی نصیریان: هنرمندان باید در اعتلای ارزش‌های معنوی و اخلاقی جامعه گام بردارند

علی نصیریان، هنرمند پیشکسوت سینما، تئاتر و تلویزیون، در مراسم نکوداشت نامداران فرهنگ و هنر استان اردبیل، تاکید کرد هنر همچون چشمه جوشانی است که هنرمندان باید از آن به بهترین شکل استفاده کنند و به دور از لذت‌گرایی مادی، در اعتلای ارزش‌ها، معنویت و اخلاق جامعه، گام‌های ...

|

نظرات کاربران