در حال بارگذاری ...
با حضور در تالار شمس عطار اردبیلی:

مدیر کل فرهنگ و ارشاداسلامی به تماشای نمایش«دیدن این نمایش جرم نیست» نشست

مدیر کل فرهنگ و ارشاداسلامی استان اردبیل با حضور در تالار شمس عطار اردبیلی مجتمع فرهنگی و هنری فدک نمایش«دیدن این نمایش جرم نیست» را به تماشا نشست.

به گزارش خبرنگار ایران تئاتر از اردبیل، عبدالله بحرالعلمی، مدیر کل فرهنگ و ارشاداسلامی استان اردبیل با حضور در تالار شمس عطار اردبیلی مجتمع فرهنگی و هنری فدک نمایش«دیدن این نمایش جرم نیست» را به تماشا نشست.

وی با قدردانی از تلاش های ارزنده گروه اجرایی، گفت: اینکه هنرمندان تئاتر استان در این شرایط کرونایی، همت کرده و نمی گذارند چراغ های سالن های نمایش، خاموش بماند، جای تقدیر و قدردانی دارد.

مدیرکل فرهنگ و ارشاداسلامی استان با بیان اینکه هنرمندان ما در همه سختی ها و دشورای ها و حماسه آفرینی ها در کنار مردم بوده و هستند، از تلاش های هنرمندان در دوران شیوع بیماری کرونا قدردانی کرد و افزود: اجراهای تئاتری با رعایت پروتکل های بهداشتی در سالن های استان اجرا می شود.

 نمایش «دیدن این نمایش جرم نیست» که کار گروه تئاتر سایای اردبیل است، در بیست و هشتمین جشنواره تئاتر استانی اردبیل حضور داشت.

این نمایش را کامران پورناجی نوشته و حسن رهنماآذر آن را کارگردانی کرده است. در این نمایش که روزهای بیستم تا بیست و پنجم بهمن در تالار شمس عطار اردبیلی مجتمع فرهنگی و هنری فدک به اجرا درآمد، سید سعید موسوی و فاطمه ایرانی ایفای نقش کردند.




نظرات کاربران