در حال بارگذاری ...
بعد از اردبیل و مشگین شهر:

نمایش «ایچیمده بیر آراز آددیملاییر» در گرمی هم به اجرا در آمد

گروه تئاتر مغان هنر پارس آباد، پس از اجرای نمایش«ایچیمده بیر آراز آددیملاییر»در اردبیل و مشگین شهر، این نمایش را در شهر گرمی هم برای هنر دوستان شهر مرزی گرمی اجرا کردند.

به گزارش خبرنگار ایران تئاتر از اردبیل، گروه تئاتر مغان هنر پارس آباد، پس از اجرای نمایش«ایچیمده بیر آراز آددیملاییر»نوشته عارف مهتاب و کار غریب منوچهری در تالار شمس عطار اردبیلی و تالار اندیشه شهرهای اردبیل و مشگین شهر، این نمایش را در تالار حافظ شهر گرمی هم برای هنر مندان و هنر دوستان شهر مرزی گرمی هم به روی صحنه بردند.نمایش «ایچیمده بیر آراز آددیملاییر» با رعایت دستور العمل های بهداشتی  و رعایت فاصله اجتماعی و با ظرفیت محدود به گرمی روی صحنه رفت. در این نمایش عباس جاهد و نسترن اکبرزاده ایفای نقش کردند.

نمایش «ایچیمده بیر آراز آددیملاییر»، این نمایش یک مستند عاشقانه از هجران، انتظار و حسرت است که در آن شخصیت «اتابک» برای نجات فردی خود را به رودخانه ارس می‌زند ولی گرفتار نظامیان روس می‌شود.

 سید اصغر سعادت، ابراهیم علی زاده، یاشار هاشمی، محمد رضا عرفانی، بهمن محیطی، محمد رضا شاه نظر، داریوش شاه نظر، مجید عصری، عطا ملکی، علی پیله ور عبادی، فرشید سلامت، علی پرویزی، ترحم سلمانی، علی محمدزاده، یاشار منوچهری، فیاض بهرام، پروین بهرامی، نیلوفر منافی و حامد حیدری به عنوان عوامل فنی و اجرایی، غریب منوچهری را در اجرای این نمایش یاری کردند.




نظرات کاربران