در حال بارگذاری ...
با معرفی دبیر جشنواره:

هنرمند اردبیلی در ترکیب هیئت داوران چهاردهیمن دوره جشنواره تئاتر ارسباران قرار گرفت

کریم عظیمی ججین، هنرمند اردبیلی در ترکیب هیئت داوران چهاردهیمن دوره جشنواره تئاتر ارسباران قرار گرفت.

به گزارش خبرنگارایران تئاتر از اردبیل، میر عباس خلیفه لو، دبیر چهاردهیمن دوره جشنواره تئاتر ارسباران؛ اکبر شریعت،کریم عظیمی و حسین عباسی نیا را به عنوان اعضای هیات داوران این دوره از جشنواره تئاتر ارسباران معرفی کرد.
کریم عظیمی ججین، متولد سال 52 اردبیل بوده و به عنوان بازیگر، نمایشنامه نویس و کارگردان در فعالیت های نمایشی حضوئر دارد.
وی همچنین مسئولیت واحد هنرهای نمایشی اداره کل فرهنگ و ارشاداسلامی استان اردبیل و گروه تئاتر نو را بر عهده داشته و در جشنواره های مختلف ملی و منطقه ای و استانی حضوری موفق داشته و جوایز و رتبه های ارزشمندی را کسب کرده است.
حسین عباسی نیا نیز پ از سال 1348 شروع فعالیت هنری داشته و ابتدای فعالیت هنری در زمینه بازیگری ونویسندگی فعالیت نموده و بعدها به کارگردانی نیزپرداخته است. وی درزمینه های نقد، تحقیق وپژوهش نیزفعالیت های عمده ای داشته که حاصل آن چندین مقاله ونظریه در رابطه با تئاتر است و 3 کتاب نیز به اسامی فرهنگ وهنردردارالخمسه، نمایش درزنجان واینالی سوزرا را به رشته تحریر و نویسندگی در آورده است.
اکبر شریعت هم متولد سال 52 در تهران بوده و مدرس فیلم‌نامه در خانه‌ جوان آذربایجان شرقی، حوزه‌ هنری، انجمن فیلم آذربایجان شرقی، انجمن سینمای جوان دفتر تبریز و آموزشگاه‌های هنری تبریز است.
وی فعالیت رسانه‌ایی و همچنین داوری چندین جشنواره و عضویت در شورای سیاستگذاری جشنواره بین المللی تئاتر صلح الف نیز دیده می‌شود.

 




نظرات کاربران