در حال بارگذاری ...
از 11تا 15 اسفند:

عمارت نوفل لوشاتو، میزبان نمایش«ایچیمده بیر آراز آددیملاییر»

نمایش«ایچیمده بیر آراز آددیملاییر»کار گروه تئاتر مغان هنر اردبیل، روزهای ۱۱تا ۱۵ اسفند در عمارت نوفل لوشاتو به صحنه می رود.

به گزارش خبرنگار ایران تئاتر از اردبیل، گروه تئاتر مغان هنر پارس آباد، پس از اجرای نمایش«ایچیمده بیر آراز آددیملاییر»نوشته عارف مهتاب و کار غریب منوچهری در تالار شمس عطار اردبیلی، تالار اندیشه، سینما انقلاب و تالار حافظ شهرهای اردبیل، مشگین شهر، پارس آباد و گرمی، این نمایش را روزهای یازدهم تا پانزدهم اسفند در عمارت نوفل لوشاتو تهران هم به روی صحنه می برد. برای این نمایش، عباس جاهد و نسترن اکبرزاده ایفای نقش می کنند.

نمایش «ایچیمده بیر آراز آددیملاییر»، این نمایش یک مستند عاشقانه از هجران، انتظار و حسرت است که در آن شخصیت «اتابک» برای نجات فردی خود را به رودخانه ارس می‌زند ولی گرفتار نظامیان روس می‌شود.

 سید اصغر سعادت، ابراهیم علی زاده، یاشار هاشمی، محمد رضا عرفانی، بهمن محیطی، محمد رضا شاه نظر، داریوش شاه نظر، مجید عصری، عطا ملکی، علی پیله ور عبادی، فرشید سلامت، علی پرویزی، ترحم سلمانی، علی محمدزاده، یاشار منوچهری، فیاض بهرام، پروین بهرامی، نیلوفر منافی و حامد حیدری به عنوان عوامل فنی و اجرایی، غریب منوچهری را در اجرای این نمایش یاری می کنند.




نظرات کاربران