در حال بارگذاری ...
به همت انجمن هنرهای نمایشی استان اردبیل:

مجموعه نمایشنامه «هفت تا دو» در اردبیل منتشر شد

به همت انجمن هنرهای نمایشی استان اردبیل و با آثاری از هفت نمایشنامه نویس اردبیلی، کتاب«هفت تا دو» در اردبیل منتشر شد.

به گزارش خبرنگار تئاتر از اردبیل، به همت انجمن هنرهای نمایشی استان اردبیل و با مشارکت شهرداری و شورای اسلامی شهر اردبیل، کتاب مجموعه نمایشنامه«هفت تا دو»با آثاری از هفت نمایشنامه نویس اردبیلی، در اردبیل منتشر شد.

تو را از من گرفتی نوشته اکبر صادقی، چند روایت از چند زندگی مرتبط نوشته مسعود محمدی قنبرلو، در آن شب زمستانی نوشته میر عظیم رفیق نیا، ستاره هایی به رنگ تاول نوشته فاطمه عظیمی، ایستگاه هفتم نوشته اسماعیل غنی زاده، دیوار سوار نوشته حسین قربان زاده خیاوی و نیشیگیگوی نوشته سپهر دادمان عناوین نمایشنامه های منتشر شده در این کتاب است.

این کتاب که چهارمین مجموعه آثار نمایشنامه نویسان استان اردبیل است، به کوشش سعید نوریان و محمد تقی اسماعیلی در 230 صفحه و در اندازه رقعی به قیمت 500هزار ریال توسط انتشارات جنت سرا به زیور طبع آراسته شده است.

پیش از این نیز جلد اول این کتاب هم که شامل هفت نمایشنامه دفترآخر نوشته روح الله حبیب زاده، مگس دیوانه نوشته محمد سیمزاری، خالچا قوشی نوشته محمد تقی اسماعیلی، من من نوشته احمد مسرت، دندان ژنرال نوشته رضا بهشتی، شکوفه های پژمرده نوشته اردشیر عابدی و پری زاد نوشته مجید برجعلی زاده؛ دیگر از هفت نویسنده استان اردبیل است، به چاپ رسیده است.




مطالب مرتبط

در نکوداشت نامداران فرهنگ و هنر اردبیل مطرح شد

علی نصیریان: هنرمندان باید در اعتلای ارزش‌های معنوی و اخلاقی جامعه گام بردارند
در نکوداشت نامداران فرهنگ و هنر اردبیل مطرح شد

علی نصیریان: هنرمندان باید در اعتلای ارزش‌های معنوی و اخلاقی جامعه گام بردارند

علی نصیریان، هنرمند پیشکسوت سینما، تئاتر و تلویزیون، در مراسم نکوداشت نامداران فرهنگ و هنر استان اردبیل، تاکید کرد هنر همچون چشمه جوشانی است که هنرمندان باید از آن به بهترین شکل استفاده کنند و به دور از لذت‌گرایی مادی، در اعتلای ارزش‌ها، معنویت و اخلاق جامعه، گام‌های ...

|

نظرات کاربران