در حال بارگذاری ...
با ابلاغ دبیر جشنواره صورت گرفت:

معرفی داوران جشنواره تئاتر منطقه ای مغان

از سوی دبیر جشنوار تئاتر منطقه ای مغان، داوران بخش های نمایشنامه نویسی و نمایش های صحنه ای این رویداد تئاتری معرفی شدند.

به گزارش خبرنگار ایران تئاتر از اردبیل؛ احمد مسرت، دبیر بیستمین دوره جشنواره تئاتر منطقه ای مغان با صدور ابلاغ ابلاغ جداگانه ای؛ محمد تقی اسماعیلی، جابر فتحی و علی محمد زاده  از هنرمندان تئاتر استان را به عنوان اعضای هیئت داوران این دوره از جشنواره تئاتر منطقه ای مغان منصوب کرد. همچنین با ابلاغ دبیر جشنواره؛ کریم عظیمی، اکبر صادقی و محسن وظیفه از دیگر هنرمندان استان، داوری بخش نمایشنامه نویسی این جشنواره را بر عهده دارند.

 «سرزمین آسمان» نوشته محمد چرمشیر به یوسف دادجو از بیله سوار، «پروانه ها» نوشته و کار رضا بایری یار از بیله سوار، «صدآفرین» نوشته حسن مهدی زاده و کار سمیه بیدار از گرمی، «شکوفه های پژمرده» نوشته اردشیر عابدی و کار رسول حمیدی از بیله سوار و «دور از دسترس اطفال نگهداری شود» نوشته فرشته فرشاد و کار گروهی از پارس آباد، عناوین نمایش هایی هستند که در این جشنواره در بخش صحنه ای اجرا می شوند. بیستمین جشنواره تئاترمنطقه ای  مغان  روزهای 12 و 13 مرداد در بیله سوار برگزار می شود.




مطالب مرتبط

نظرات کاربران