در حال بارگذاری ...

آغاز اجرای نمایش«سرزمین آسمان» در بیله سوار

با نواخته شدن زنگ اجرای نمایش«سرزمین آسمان»، هنرمندان و علاقه مندان به نمایش به دیدن نمایش منتخب جشنواره تئاتر منطقه ای مغان، نشستند.

به گزارش خبرنگار ایران تئاتر از اردبیل، با حضور جمعی از هنرمندان و هنردوستان بیله سواری و در سالن تئاتر مجتمع فرهنگی و هنری امام علی(ع)، گروه تئاتر باربد بیله سوار، نمایش«سرزمین آسمان» را که برگزیده بیستمین دوره جشنواره تئاتر منطقه ای مغان است، به روی صحنه برد. زنگ آغاز اجرای این نمایش توسط جابر فتحی از هنرمندان تئاتر استان و سرپرست گروه تئاتر باربد بیله سوار نواخته شد. این نمایش تا بیستم مهرماه برای هنرمندان و علاقه مندان به هنرهای نمایشی شهرستان بیله سوار روی صحنه خواهد بود.سرزمین آسمان را محمد چرمشیر نوشته و یوسف دادجو، آن را کارگردانی کرده است. برای این نمایش، یوسف دادجو و شادی باهنر، ایفای نقش می کنند. جابر فنحی، اکبر صادقی، زهره کهن دل، فاضل کاظمی، المیرا دادخواه، شقایق باهنر، مسعود گوزلی، مهدیس گوزلی، محمد رضا باوفا، جابر رستمی زاده، نعمت کهن دل، سمیه شکسته بند، یوسف دادجو، محسن شاهی و سید رسول فاطمی از عوامل اجرایی این نمایشند. این نمایش در بیستمین دوره جشنواره تئاتر منطقه ای مغان، جوایز طراحی  لباس، طراحی صحنه، بازیگری زن و مرد و کارگردانی را به خود اختصاص داده و به عنوان کار برتر جشنواره به جشنواره استانی تئاتر  اردبیل معرفی شده است.




مطالب مرتبط

در نکوداشت نامداران فرهنگ و هنر اردبیل مطرح شد

علی نصیریان: هنرمندان باید در اعتلای ارزش‌های معنوی و اخلاقی جامعه گام بردارند
در نکوداشت نامداران فرهنگ و هنر اردبیل مطرح شد

علی نصیریان: هنرمندان باید در اعتلای ارزش‌های معنوی و اخلاقی جامعه گام بردارند

علی نصیریان، هنرمند پیشکسوت سینما، تئاتر و تلویزیون، در مراسم نکوداشت نامداران فرهنگ و هنر استان اردبیل، تاکید کرد هنر همچون چشمه جوشانی است که هنرمندان باید از آن به بهترین شکل استفاده کنند و به دور از لذت‌گرایی مادی، در اعتلای ارزش‌ها، معنویت و اخلاق جامعه، گام‌های ...

|

نظرات کاربران