در حال بارگذاری ...
به بهانه برگزاری جشنواره تئاتر منطقه ای در خلخال:

احترام به اقوام؛ برنده اصلی هفتمین جشنواره تئاتر خلخال

وقتی تیزر و پوستر هفتمین جشنواره تئاتر خلخال را دیدم به تعدادی از مصادیق وحدت و یکپارچگی و احترام به اقوام برخوردم

ایران تئاتر، اردبیل، به نقل از خلخالیم؛ رادبه پرنده: وقتی تیزر و پوستر هفتمین جشنواره تئاتر خلخال را دیدم به تعدادی از مصادیق وحدت و یکپارچگی و احترام به اقوام برخوردم و امروز لازم دانستم ضمن تشکر از اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی و عوامل و دست اندرکاران این جشنواره فرهنگی، به نکته مهمی اشاره کنم که شاید در میان جنب و جوش های تئاتری مغفول بماند.

در تیزر جشنواره، از سردیس مشاهیر دوباره رونمایی شد، مشاهیری که هر یک متعلق به جای جای این خلخال بزرگ هستند، از بام آبی آذربایجان گفته شد، از تابلوی خلخال دوست داشتنی تصویری نشان داده شد، و پوستر هفتمین جشنواره تئاتر خلخال به زبان اقوام مختلف که در این منطقه بزرگ هستند به نمایش در آمد و در نهایت پرچم میهن عزیزمان در تپه بلند گونئی دیده شد.

پیام این تیزر، احترام و ارزش گذاری به اقوام و حفظ یکپارچگی و وحدت زیر پرچم زیبای میهنمان بود که بر بلندای این سرزمین پهناور می درخشد.

به راستی کنشگران تئاتر خلخال نشان دادند که گاهی یک مجموعه کوچک با دل های بزرگ می توانند به مجموعه های بزرگ دیگر آموزش ارزش گذاری و احترام به دیگران را یاد بدهند.

خلخال مهد فرهنگ و ادب است، و سکوتش همیشه نشان از رضایت نبوده، نشان از احترام و ادبش بوده و خواهد بود، و امیدوارم روزی برسد که مجموعه های دیگر نیز به این جایگاه برسند و در تقسیم اعتبارات، حل مشکلات مردم، پیشرفت پروژه های مغفول از روی پل ثابت ادب و احترام بگذرند و در احترام به این اهالی فرهنگ پرور، پل ها را معلق گذاشته و نروند.




مطالب مرتبط

در نکوداشت نامداران فرهنگ و هنر اردبیل مطرح شد

علی نصیریان: هنرمندان باید در اعتلای ارزش‌های معنوی و اخلاقی جامعه گام بردارند
در نکوداشت نامداران فرهنگ و هنر اردبیل مطرح شد

علی نصیریان: هنرمندان باید در اعتلای ارزش‌های معنوی و اخلاقی جامعه گام بردارند

علی نصیریان، هنرمند پیشکسوت سینما، تئاتر و تلویزیون، در مراسم نکوداشت نامداران فرهنگ و هنر استان اردبیل، تاکید کرد هنر همچون چشمه جوشانی است که هنرمندان باید از آن به بهترین شکل استفاده کنند و به دور از لذت‌گرایی مادی، در اعتلای ارزش‌ها، معنویت و اخلاق جامعه، گام‌های ...

|

نظرات کاربران