در حال بارگذاری ...
توسط گروه صبا:

«آفتابگردان» در خلخال به صحنه می رود

هنرمندان گروه صبای خلخال، نمایش«آفتابگردان» را در مجتمع فرهنگی و هنری این شهر به روی صحنه می برند.

به گزارش خبرنگار ایران تئاتر از اردبیل، هنرمندان گروه صبای خلخال، نمایش«آفتابگردان» نوشته فرزاد فرزانه را با کارگردانی سلمان شفیعی روزهای نوزدهم تا بیست و سوم آذرماه در سالن تئاتر مجتمع فرهنگی و هنری خلخال برای هنرمندان و شهروندان خلخالی به روی صحنه می برند. در این نمایش که نگاهی دارد به خلقت انسان و مخلوقات، محسن محمدی و مهدی سیفی ایفای نقش می کنند و امیر عباس خدایاری(نور)، حمیدرضا حبیبی(صدا)، سلمان شفیعی(طراح صحنه و لباس)، مهدی سیفی(گریم)، نسیما شفیعی(آفیش و بروشور)، محی الدین دوستی و مرتضی رحیمی(دستیاران کارگردان)، داود باستان و رضا خبازی(تدارکات و تبلیغات)، لیلی سلمانی(مشاور کارگردان)، رقیه دوستی و سوین شفیعی(مسئولان صحنه) و علیرضا قنبرزاده و محمدحسام مهربان(منشیان صحنه) به عنوان عوامل فنی و اجرایی، سلمان شفیعی را در اجرای آن همراهی می کنند.

«آفتابگردان» در آبان ماه سال جاری در هفتمین دوره جشنواره تئاتر منطقه ای خلخال حضور داشت و موفق شد جوایزبازیگری مرد، طراحی لباس، طراحی گریم و کارگردانی را کسب کند. این نمایش در بیست و نهمین دوره جشنواره تئاتر استانی اردبیل هم، جایزه نمایشنامه نویسی را به خود اختصاص داد.




مطالب مرتبط

در نشستی با حضور شهردار و اعضای شورای شهر عنوان شد:

خلخال آماده میزبانی از یک رویداد بزرگ تئاتری می‌شود
در نشستی با حضور شهردار و اعضای شورای شهر عنوان شد:

خلخال آماده میزبانی از یک رویداد بزرگ تئاتری می‌شود

در نشستی که با حضور شهردار و اعضای شورای شهر خلخال و معاون امورهنری و سینمایی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اردبیل برگزار شد، برگزاری رویداد منطقه‌ای تئاتر در خلخال مورد تاکید قرار گرفت.

|

نظرات کاربران