در حال بارگذاری ...
...

پس از اجرا در گرمی:

خلخالی ها هم به تماشای«اندیشه ابری دلتنگ» نشستند

پس از اجرا در گرمی:

خلخالی ها هم به تماشای«اندیشه ابری دلتنگ» نشستند

در روزهای نهم و دهم دی ماه، مجتمع فرهنگی و هنری شهر خلخال، شاهد اجرای نمایش«اندیشه ابری دلتنگ» توسط هنرمندان مشگین شهری بود.

به گزارش خبرنگار ایران تئاتر از اردبیل؛ نمایش«اندیشه ابری دلتنگ» که در جشنواره تئاتر منطقه ای مشگین شهر، حضوری موفق داشت و به عنوان یکی از نمایش های برگزیده این جشنواره معرفی شده است، پس از اجرا در شهرهای مشگین شهر و گرمی، روزهای نهم و دهم دی ماه هم در سالن تئاتر مجتمع فرهنگی و هنری حضرت امام خمینی(س) شهر خلخال برای هنرمندان، گروه های نمایشی و علاقه مندان به نمایش به روی صحنه رفت. در راستای رونق تئاتر شهرستان ها و با هدف تعامل بین گروه های نمایشی شهرستان های مختلف استان، این نمایش در خلخال هم با استقبال شهروندان این شهر روبرو شد. نمایش«اندیشه ابری دلتنگ» را شهروز شریفان نوشته و کارگردانی کرده است و مریم استیلائی و عرفان پروری برای آن ایفای نقش می کنند. این نمایش در ششمین جشنواره تئاتر منطقه مشگین شهر توانست جوایز طراحی صحنه، نمایشنامه نویسی، کارگردانی، بازیگری زن و بازیگری مرد را به خود اختصاص دهد.  کاوه پورصادقی، صنم فاقه، پوریا سلامتی، شادمهر کاظمی، وحید سید معصومی، جهانگیر نیکخواه و امیرحسین ارجمند سادات از جمله عوامل فنی و اجرایی این نمایش هستند.

گروه اجرایی در حرکتبی ارزشمند، این نمایش را به پاس قدردانی از تلاش ها و زحمات چندین ساله هنرمندان و پیشکسوتان تئاتر خلخال به سید منصف صادق نژاد، اسماعیل محمدی، مسعود منتخبی، اکبر صباحی، توحید کنعانی، مجید برجعلیزاده، شیرزاد عسگری، محمد تقی خسروی، سلمان شفیعی، رحمان عسگری، احد منصوری، اکبر نوید، حمید عسگری، حسن سعیدی و روح اله عباسیان تقدیم  کرد.