در حال بارگذاری ...
معاون امورهنری و سینمایی فرهنگ و ارشاداسلامی استان اردبیل:

تئاتر شهرستان گرمی، روزهای روشن و خوبی در پیش دارد

سعید نوریان، معاون امورهنری و سینمایی فرهنگ و ارشاداسلامی استان اردبیل در جمع تعدادی از هنرمندان فعال تئاتر شهرستان گرمی، گفت:تئاتر شهرستان گرمی، روزهای روشن و خوبی در پیش دارد.

به گزارش خبرنگار ایران تئاتر از اردبیل، سعید نوریان، معاون امورهنری و سینمایی اداره کل فرهنگ و ارشاداسلامی استان اردبیل در نشست جمعی از فعالین تئاتر شهرستان گرمی که با حضور مهردادجلیلی کیا، مدیر حراست اداره کل فرهنگ و ارشاداسلامی استان و ابراهیم مجید، رئیس اداره فرهنگ و ارشاداسلامی گرمی در سالن اجتماعات این اداره برگزار شد، با قدردانی از فعالیت های هنرمندان جوان این شهرستان، گفت: شهرستان گرمی از شهرستان های فعال استان در حوزه فرهنگی و هنری است. وی با اعلام اینکه تئاتر شهرستان گرمی، چند سالی است که نتوانسته است در جایگاه واقعی خود قرار گیرد، اظهار داشت: اکنون صحنه در اختیار جوانان است و باید جوانان ما با بهره گیری از تجارب ارزنده پیشکسوتان و موسفیدکرده های تئاتر شهرستان، این هنر را دوباره رونق بخشند.

سعید نوریان،همدلی و همراهی هنرمندان را در تولید آثار نمایشی و رونق بخشی به فعالیت‌های نمایشی شهرستان تاثیر گذار دانست و با اعلام اینکه این شهرستان در سال آتی،میزبان جشنواره تئاتر شادمانه خواهد بود،گفت:همین احیای دوباره جشنواره تئاتر شادمانه و میزبانی هنرمندان شهرستان گرمی از این رویداد مهم،زمینه را برای تولید و اجرای نمایش در این شهرستان و رونق تئاتر در این منطقه فراهم خواهد کرد.

وی با دعوت از هنرمندان منطقه برای تولید آثار نمایشی،حضور گروه‌های نمایشی دیگر شهرستان‌های استان را در شهر گرمی،مثبت و سازنده برای تعامل گروه‌های عنوان عنوان کرد و گفت:حرکت‌های خوبی برای رونق دوباره تئاتر این شهرستان آغاز شده است که امیدواریم با بهره برداری از مجتمع فرهنگی و هنری این شهرستان و برگزاری رویدادهای نمایشی،تئاتر گرمی به سال‌های اوج خود برگردد.

معاون امورهنری و سینمایی اداره کل فرهنگ و ارشاداسلامی استان اردبیل با اعلام اینکه همزمان با ایام فاطمیه،شاهد اجرای یک نمایش دینی و مذهبی در این شهرستان خواهیم بود،حمایت از تشکیل گروه‌های نمایشی،برگزاری کلاسها و کارگاه‌های استاد محور و زمینه سازی برای حضور هنرمندان این شهرستان برای حضور در رویدادهای استانی،منطقه‌ای و ملی به عنوان اولویت‌های مهم در ارتقای برنامه‌های فرهنگی و هنری شهرستان گرمی عنوان کرد و خواستار تلاش بیشتر هنرمندان و مسئولان شهرستان برای رونق فعالیت‌های فرهنگی و هنری در این شهرستان شد.

 




مطالب مرتبط

به بهانه حلول سال نو و روز جهانی تئاتر:

یادی از هنرمندانی که عشق را در صحنه ها جاری ساخته‌اند
به بهانه حلول سال نو و روز جهانی تئاتر:

یادی از هنرمندانی که عشق را در صحنه ها جاری ساخته‌اند

حلول دوباره خورشید بهاری و تقارن هفتمین روز بهار مهرآفرین با روز جهانی تئاتر و روز ملی هنرهای نمایشی، فرصتی دیگر برای تکریم هنرمندان سفرکرده ای است که هریک سهمی مهم در ارتقای تئاتر استان داشته و زمینه ارتقای آن را فراهم کرده اند.

|

در تالار ناظرزاده کرمانی:

مسئولان و هنرمندان تئاتر استان اردبیل به تماشای نمایش «1320» نشستند
در تالار ناظرزاده کرمانی:

مسئولان و هنرمندان تئاتر استان اردبیل به تماشای نمایش «1320» نشستند

امیر رجبی مدیر کل فرهنگ و ارشاداسلامی، سعید نوریان، آتش تقی پور، اتابک نادری، غریب منوچهری، الهه زحمتی و جمعی از هنرمندان تئاتر استان اردبیل با حضور در تالار استاد ناظرزاده کرمانی، نمایش«1320» را تماشا کردند.

|

نظرات کاربران