در حال بارگذاری ...
معاون امورهنری و سینمایی ارشاد اردبیل خبر داد:

تمدید ارسال متن نمایشی به طرح امربه معروف و نهی از منکر

معاون امورهنری و سینمایی اداره کل فرهنگ و ارشاداسلامی استان اردبیلب از تمدید ارسال متن نمایشی به طرح امربه معروف و نهی از منکر خبر داد.

به گزارش خبرنگار ایران تئاتر از اردبیل؛ معاون هنری و سینمایی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان از تمدید مهلت ارسال اثر با موضوع امربه معروف و نهی از منکر خبر داد و گفت: این طرح در راستای بهره گیری از زبان قدرتمند نمایش برای ترویج فریضه مقدس امربه معروف و نهی از منکر اجرا می شود.

سعید نوریان با اعلام اینکه این طرح را اداره کل فرهنگ و ارشاداسلامی استان اردبیل با همکاری ستاد احیای امر به معروف و نهی از منکر استان اردبیل، موسسه هنرهای نمایشی استان و مؤسسه فرهنگی هنری تصویر هنر آرتا برگزار می کند، افزود: علاقه مندان و گروه های نمایشی تا آخر این ماه فرصت دارند تا طرح های نمایشی خود را ارسال کنند.

وی اعلام کرد: امر به معروف به معروف و نهی از منکر در گستره زندگی اجتماعی، امربه معروف و نهی از منکر و پیشگیری از آسیب‌های فرهنگی و اجتماعی، امربه معروف و نهی از منکر و سلامت محیط زندگی، امربه معروف و نهی از منکر و تقویت سرمایه‌های اجتماعی، امربه معروف و نهی از منکر و تقویت روحیه نقد و نقدپذیری در جامعه و امربه معروف و نهی از منکر و تقویت فرهنگ عمومی از محورهای این طرح نمایشی است.




مطالب مرتبط

در نشست هماهنگی جشنواره تئاتر منطقه‌ای مغان مطرح شد

رویدادی برای ارتقاء فرهنگ شهرستان‌های بیله سوار، پارس آباد و گرمی
در نشست هماهنگی جشنواره تئاتر منطقه‌ای مغان مطرح شد

رویدادی برای ارتقاء فرهنگ شهرستان‌های بیله سوار، پارس آباد و گرمی

در نشست برنامه‌ریزی و هماهنگی بیست‌ودومین دوره جشنواره تئاتر منطقه‌ای مغان، این رویداد بسیار با اهمیت خوانده شد که فرهنگ عمومی شهرستان‌های بیله سوار، پارس آباد و گرمی را ارتقاء داده است.

|

نظرات کاربران