در حال بارگذاری ...
16 و 17 اردیبهشت:

خانه تئاتر تبریز میزبان «سرزمین آسمان» بیله سواری هاست

گروه تئاتر باربد بیله سوار، روزهای ۱۶ و ۱۷ اردیبهشت، نمایش«سرزمین آسمان» را برای تبریزی ها به صحنه می برد.

به گزارش خبرنگار ایران تئاتر از اردبیل؛ نمایش «سرزمین آسمان»  به عنوان منتخب بیستمین جشنواره تئاتری منطقه ای مغان و بیست و نهمین دوره جشنواره تئاتر استان اردبیل در روزهای 16 و 17 اردیبهشت ماه در سالن اصلی تئاتر شهر تبریز به روی صحنه می رود. یوسف دادجو و شادی باهنر  برای آن ایفای نقش می کنند و جابر فتحی، اکبر صادقی، زهره کهن دل، فاضل کاظمی، المیرا دادخواه، شقایق باهنر، مسعود گوزلی، مهدیس گوزلی، محمد رضا باوفا، جابر رستمی زاده، نعمت کهن دل، سمیه شکسته بند، یوسف دادجو، محسن شاهی، ابوالفضل نجفی، المیرا نیک نفس، سید رسول فاطمی، بابک صوری و فیاض بهرام به عنوان عوامل فنی و اجرایی حضور خواهند داشت. محمد چرمشیر این متن نمایشی را از نمایشنامه«ژاک و ارباب» اثر میلان کوندرا اقتباس کرده است. این نمایش پیش از این در شهرهای نیز در اردبیل و بیله سوار اجرا شده است. «سرزمین آسمان» در مهمترین رویداد مهم نمایشی استان، جوایز بازیگری دوم مرد، بازیگری دوم زن، کارگردانی دوم و نیز طراحی لباس را به خود اختصاص داده است.. این نمایش نوشته محمد چرمشیر و کار یوسف دادجو است که توسط گروه تئاتر باربد بیله سوار تولید شده است.




مطالب مرتبط

از سوی مدیرکل هنرهای نمایشی

اعضای شورای ارزشیابی و نظارت بر نمایش بیله سوار منصوب شدند
از سوی مدیرکل هنرهای نمایشی

اعضای شورای ارزشیابی و نظارت بر نمایش بیله سوار منصوب شدند

با معرفی مدیرکل فرهنگ و ارشاداسلامی استان و با صدور ابلاغ های جداگانه‌ای توسط مدیرکل هنرهای نمایشی، اعضای شورای ارزشیابی و نظارت بر نمایش شهرستان بیله سوار منصوب شدند.

|

مدیرکل هنرهای نمایشی کشور مطرح کرد:

جشنواره تئاتر مرزداران رویداد تئاتری منحصر به فرد است
مدیرکل هنرهای نمایشی کشور مطرح کرد:

جشنواره تئاتر مرزداران رویداد تئاتری منحصر به فرد است

کاظم نظری مدیرکل هنرهای نمایشی در نشست با مسئولین استانی و شهرستانی در بیله سوار با اشاره به قابلیت های جشنواره تئاتر مرزداران، جشنواره تئاتر مرزداران را منحصر به فردترین و خاص‌ترین رویداد تئاتری در دنیا با موضوع مرز و مرزداری دانست.

|

نظرات کاربران