در حال بارگذاری ...

حضور سه نمایش از استان اردبیل در جشنواره تئاتر رضوی

هنرمندان استان اردبیل با نمایش های«شاه اسماعیل»، «کبوتران چاهی» و «سیمرغ»در پانزدهمین دوره جشنواره سراسری تئاتر رضوی حضوری پرفروغ دارند.

به گزارش خبرنگار ایران تئاتر از اردبیل؛ هنرمندان تئاتر استان اردبیل حضوری پرفروغ در پانزدهمین دوره جشنواره سراسری تئاتر رضوی دارند. در این دوره از جشنواره که کار خود را از شانزدهم خرداد در شهر تبریز آغاز کرده است، نمایش های«شاه اسماعیل» نوشته علی حسن زاده به کارگردانی غریب منوچهری، «سیمرغ» نوشته محمود مهدوی به کارگردانی اکبر صادقی و «کبوتران چاهی» نوشته فرزاد فرزانه به کارگردانی آرزو مهری از استان اردبیل در مرحله نهایی این رویداد تئاتری کشور حضور دارند. همچنین در این دوره از جشنواره تئاتر رضوی، نمایش«کبوتران چاهی» نوشته فرزاد فرزانه از نمایشنامه نویسان و هنرمندان اردبیلی توسط شهرام احمدی از آذربایجان شرقی کارگردانی شده است.

نمایش‌های«شاه اسماعیل» به کارگردانی غریب منوچهری از اردبیل،«غریبستان» به کارگردانی پوریا قصابی از خراسان رضوی،«مثل لیلا» به کارگردانی محمدجواد صرافی از اصفهان،«دو بال قیچی»به کارگردانی علی‌اصغر سعادت‌پور از استان مرکزی،«سیمرغ» به کارگردانی اکبر صادقی از اردبیل،«گوهر»به کارگردانی «هوشنگ بابایی» از آذربایجان‌غربی،«ناگهان زود»به کارگردانی مهدی صالحیار از آذربایجان‌شرقی،«دل سفید»به کارگردانی رضا کوه‌کمری از آذربایجان‌شرقی،«کبوتران چاهی» به کارگردانی آرزو مهری از اردبیل،«کبوتران چاهی» به کارگردانی شهرام احمدی از آذربایجان‌شرقی و«کلاه قرمزی» به کارگردانی سیدمحمدرضا مرتضوی از البرز در بخش مسابقه پانزدهمین جشنواره سراسر تئاتر رضوی انتخاب حضور دارند.

مراسم اختتامیه پانزدهمین دوره جشنواره تئاتر رضوی روز پنجشنبه نوزدهم خرداد در تبریز برگزار می‌شود.




مطالب مرتبط

در نکوداشت نامداران فرهنگ و هنر اردبیل مطرح شد

علی نصیریان: هنرمندان باید در اعتلای ارزش‌های معنوی و اخلاقی جامعه گام بردارند
در نکوداشت نامداران فرهنگ و هنر اردبیل مطرح شد

علی نصیریان: هنرمندان باید در اعتلای ارزش‌های معنوی و اخلاقی جامعه گام بردارند

علی نصیریان، هنرمند پیشکسوت سینما، تئاتر و تلویزیون، در مراسم نکوداشت نامداران فرهنگ و هنر استان اردبیل، تاکید کرد هنر همچون چشمه جوشانی است که هنرمندان باید از آن به بهترین شکل استفاده کنند و به دور از لذت‌گرایی مادی، در اعتلای ارزش‌ها، معنویت و اخلاق جامعه، گام‌های ...

|

نظرات کاربران