در حال بارگذاری ...
در سومین روز از جشنواره تئاتر رضوی:

«سیمرغ» از اردبیل در سالن اصلی تئاتر شهر تبریز به اجرا درآمد

در سومین روز از پانزدهمین جشنواره سراسری تئاتر رضوی و در تبریز؛ نمایش «سیمرغ»به روی صحنه رفت.

به گزارش خبرنگار ایران تئاتر از اردبیل؛ در پانزدهمین دوره جشنواره سراسری تئاتر رضوی که روزهای شانزدهم تا نوزدهم خرداد در تئاتر شهر تبریز برگزار شد، هنرمندان تئاتر استان اردبیل در سومین از روز برگزاری این رویداد تئاتری، نمایش «سیمرغ» را در سالن اصلی مجموعه تئاتر شهر تبریز به روی صحنه بردند. این نمایش را محمود مهدوی نوشته و اکبر صادقی، آن را کارگردانی کرده است.

پریسا صدائی آذر، اکبر صادقی و داور فرمانی برای این نمایش ایفای نقش کرده اند. دیگر عوامل اجرایی این نمایش عبارت بودند از: حسام قدیمی؛ دستیارکارگردان، محمدرضا عرفانی؛ آهنگساز، امین موسوی؛ نوازنده، مرتضی حیدری؛ نوازنده، عزیز داش تیموری؛ نوازنده، محمدرضا عرفانی؛ نوازنده، رامین فرزانه؛ طراح نور، اکبر صادقی؛ طراح صحنه، آیسان کاری؛ طراح گریم و لباس؛ فیاض بهرام؛ طراح گرافیک و پوستر؛ بهنام اسدالهی، طراحی و ترکیب صدا، مجید بشکل؛ مدیر صحنه؛ حسن عبادی؛ تیزر تلویزیونی، داور نجفی؛ مدیر فنی؛ صمد واحدی زاده، مدیر تولید و علی دانش سرپرست گروه.




مطالب مرتبط

در نکوداشت نامداران فرهنگ و هنر اردبیل مطرح شد

علی نصیریان: هنرمندان باید در اعتلای ارزش‌های معنوی و اخلاقی جامعه گام بردارند
در نکوداشت نامداران فرهنگ و هنر اردبیل مطرح شد

علی نصیریان: هنرمندان باید در اعتلای ارزش‌های معنوی و اخلاقی جامعه گام بردارند

علی نصیریان، هنرمند پیشکسوت سینما، تئاتر و تلویزیون، در مراسم نکوداشت نامداران فرهنگ و هنر استان اردبیل، تاکید کرد هنر همچون چشمه جوشانی است که هنرمندان باید از آن به بهترین شکل استفاده کنند و به دور از لذت‌گرایی مادی، در اعتلای ارزش‌ها، معنویت و اخلاق جامعه، گام‌های ...

|

نظرات کاربران