در حال بارگذاری ...
بازیگر نمایش پروین:

نمایش پروین یک نمایش چهره نگارانه از زندگی پروین اعتصامی است

مریم ندایی از هنرمندان تئاتر استان اردبیل که در نمایش«پروین» حضور دارد، گفت:نمایش «پروین» یک نمایش چهره نگارانه از زندگی شاعره پرآوازه آذربایجان پروین اعتصامی است.

به گزارش خبرنگار ایران تئاتر از اردبیل؛ مریم ندایی از بازیگران نمایش«پروین» با اعلام اینکه نمایش« پروین» یک نمایش پرتره نگارانه( چهره نگارانه) از زندگی شاعره پرآوازه آذربایجان پروین اعتصامی است، درباره حضورش در این نمایش، گفت: سال 90 و در جشنواره تئاتر فجر با نمایش مجلس سودابه خوانی نوشته آقای حسین کیانی به کارگردانی آقای توحید معصومی به عنوان بازیگر حضور داشتم و آقای کیانی بازی مرا در این نمایش دیده بودند و همین موضوع در کنار آشنایی مختصر از طریق فضای مجازی و معرفی دوستان، زمینه ای شد تا بیشتر در جریان برنامه ها و کارهای آقای کیانی قرار گیرم. در جریان کوهنوردی هم به طور اتفاقی آقای کیانی را دیدم و ایشان از شروع کار پروین خبر دادند که من هم ضمن معرفی خودم، تمایلم را به حضور در این کار اعلام کردم. وی افزود: بعد از ارائه رزومه و برگزاری چندین جلسه آشنایی و متن خوانی و چندین جلسه که با تهیه کننده کار آقای داود نامور داشتیم، توانستم اعتماد آقای کیانی را جلب کنم و در کنار بازیگران این نمایش باشم.

این بازیگر تئاتر استان اردبیل با اعلام اینکه تمرینات این نمایش از فروردین ۱۴۰۱ بصورت جدی شروع شد، گفت: اجراهای این نمایش از ۸ خرداد در سالن اصلی تئاتر شهر تهران آغازشده که تا آخر تیرماه ادامه دارد.

مریم ندایی کار با گروه آقای کیانی را لذت بخش عنوان کرد و با اعلام اینکه بیش از بیست سال در تئاتر استان اردبیل حضور جدی داشته و از کار با  غریب منوچهری و توحید معصومی، تجربیات ارزشمندی را کسب کرده است، تصریح کرد: برای حضور موفق در این نمایش از تمام دانش و تجربه های تئاتری ام بهره گرفته ام.

وی با اعلام اینکه همواره تلاش می‌کنم که بهتر و بهتر باشم، گفت: تمرینات سخت و ساعتهای طولانی که گاهی بیش از شش ساعت به طول می انجامید، برایم شیرین بود.
مریم ندایی حضور در کنار بازیگران برجسته تئاتر و تلویزیون و سینما را فرصتی برای کسب تجربه و آموزش مفید و سودمند اعلام کرد و افزود:از تمام اساتید و دوستان که برای رسیدن من به این موقعیت کمک کرده اند نهایت سپاس و تشکر را دارم.

نمایش«پروین» را حسین کیانی نوشته و کارگردانی کرده و نرگس محمدی، امین زندگانی، مهران‌رنج‌بر، مجید رحمتی، سیدجواد یحیوی، جواد مولانیا،مریم ندایی، آتنا تندرو، سهیل ملکی، فربد غفاری و اکرم محمدی و هوشنگ قوانلو در آن ایفای نقش می کنند.
مریم ندایی از هنرمندان و بازیگران فعال تئاتر استان اردبیل است که در نمایش های مختلف حضور داشته و جوایز ارزشمندی را در جشنواره های مختلف کسب کرده است.




مطالب مرتبط

در نکوداشت نامداران فرهنگ و هنر اردبیل مطرح شد

علی نصیریان: هنرمندان باید در اعتلای ارزش‌های معنوی و اخلاقی جامعه گام بردارند
در نکوداشت نامداران فرهنگ و هنر اردبیل مطرح شد

علی نصیریان: هنرمندان باید در اعتلای ارزش‌های معنوی و اخلاقی جامعه گام بردارند

علی نصیریان، هنرمند پیشکسوت سینما، تئاتر و تلویزیون، در مراسم نکوداشت نامداران فرهنگ و هنر استان اردبیل، تاکید کرد هنر همچون چشمه جوشانی است که هنرمندان باید از آن به بهترین شکل استفاده کنند و به دور از لذت‌گرایی مادی، در اعتلای ارزش‌ها، معنویت و اخلاق جامعه، گام‌های ...

|

نظرات کاربران