در حال بارگذاری ...
با اعلام هیئت بازخوانی:

اسامی طرح ها و متون نمایشی راه یافته به مرحله بازبینی جشنواره خیابانی اویان اعلام شد

هیئت بازخوانی جشنواره استانی نمایش خیابانی اویان، اسامی طرح ها و متون نمایشی راه یافته به مرحله بازبینی این جشنواره را اعلام کرد.

به گزارش خبرنگار ایران تئاتر از اردبیل؛ بابک رستم زاد، شهرام محرابی و فاطمه عظیمی، اعضای هیئت بازخوانی نخستین دوره جشنواره نمایش خیابانی اویان، اسامی راه یافتگان به مرحله بازبینی این جشنواره را اعلام کردند.

«ساز بی ساز» نوشته کاظم جهانگیرزاده از مشگین شهر، «ترسه یول» نوشته شیرزاد عسگری از خلخال، «گمشده» نوشته حسن ملکی از اردبیل، «میدان فردوسی» نوشته سهند تیزباز از اردبیل، «دادگاه در خیابان» نوشته محسن بقایی از پارس آباد، «سد معبر تفکر» نوشته امیر شایعی از اردبیل، «مجلس سهراب کشی» نوشته یاشار هاشمی از پارس آباد، «من نمی خواهم آدم خوبی باشم» نوشته سینا نوروزی از اردبیل، «کار آخر» نوشته واحد فیروزی از پارس آباد، «سوسموش لاله» نوشته بهمن محیطی از خلخال، «اندر احوالات تخم مرغ و خانواده اش» نوشته سلمان شفیعی از خلخال و محمد رزمی از پارس آباد، عناوین طرح ها و متون نمایشی راه یافته به مرحله بازبینی این جشنواره هستند.

19 طرح و متن نمایشی از شهرستان های گرمی، خلخال، بیله سوار، مشگین شهر، پارس آباد و اردبیل برای حضور در این جشنواره که به همت موسسه فرهنگی و هنری فریاد کیمای هنر و اداره کل فرهنگ و ارشاداسلامی استان اردبیل و با همراهی شهرداری و شورای اسلامی شهر اردبیل برگزار می شود، به دبیرخانه جشنواره ارسال شده بود.




مطالب مرتبط

در نکوداشت نامداران فرهنگ و هنر اردبیل مطرح شد

علی نصیریان: هنرمندان باید در اعتلای ارزش‌های معنوی و اخلاقی جامعه گام بردارند
در نکوداشت نامداران فرهنگ و هنر اردبیل مطرح شد

علی نصیریان: هنرمندان باید در اعتلای ارزش‌های معنوی و اخلاقی جامعه گام بردارند

علی نصیریان، هنرمند پیشکسوت سینما، تئاتر و تلویزیون، در مراسم نکوداشت نامداران فرهنگ و هنر استان اردبیل، تاکید کرد هنر همچون چشمه جوشانی است که هنرمندان باید از آن به بهترین شکل استفاده کنند و به دور از لذت‌گرایی مادی، در اعتلای ارزش‌ها، معنویت و اخلاق جامعه، گام‌های ...

|

نظرات کاربران