در حال بارگذاری ...
در سفر به اردبیل صورت گرفت:

ادای احترام رئیس سازمان سینمایی کشور به شهدا و هنرمندان

محمد خزاعی در جریان سفر به اردبیل، با حضور در بهشت زهرای اردبیل به مقام شامخ شهدا و هنرمندان سفر کرده اردبیل ادای احترام کرد.

به خبرنگار ایران تئاتر از اردبیل، محمد خزاعی، معاون وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی و رئیس سازمان امور سینمایی و سمعی و بصری کشور با حضور در بهشت زهرای اردبیل به مقام شامخ شهدا، مفاخر و هنرمندان استان اردبیل ادای احترام کرد.
در این آئین که فارسی، معاون توسعه و مدیریت منابع سازمان سینمایی؛ حمیدی مقدم، مدیرعامل مرکز گسترش سینمای مستند و تجربی؛ آذرپندار، مدیرعامل انجمن سینمای جوانان ایران؛ محمد رضا سوقندی، مشاور وزیر فرهنگ و ارشاداسلامی در امور ایثارگران و مدیرکل امور حقوقی و عملکرد سازمان سینمایی؛ عشیران، مشاور رئیس سازمان و مدیر کل روابط عمومی سازمان سینمایی، بحرالعلومی، مدیرکل فرهنگ و ارشاداسلامی استان اردبیل؛ میرزاخانی، مدیرعامل موسسه سینماشهر؛ نوری، مدیرکل بینیاد شهید و امور ایثارگران استان اردبیل و سعید نوریان، معاون هنری و سینمایی اداره کل فرهنگ و ارشاداسلامی استان، رئیس سازمان امور سینمایی و سمعی و بصری کشور را همراهی می کردند، محمد خزاعی در قطعه شهدا و ایثارگران به شهدای والامقام اردبیل و در قطعه مفاخر به اکبر منصوری، مجیدواحدی زاده، یوسف جاوید، اسکندر اکبرزاده و احمد فیضی از هنرمندان تئاتر اردبیل ادای احترام کرد.
محمد خزاعی همچنین در مراسم اختتامیه جشنواره استانی فیلم مهر و هفته فیلم و عکس سینمای جوان از خانواده هنرمند شهید شاهین قدیری تجلیل کرد.




مطالب مرتبط

در نکوداشت نامداران فرهنگ و هنر اردبیل مطرح شد

علی نصیریان: هنرمندان باید در اعتلای ارزش‌های معنوی و اخلاقی جامعه گام بردارند
در نکوداشت نامداران فرهنگ و هنر اردبیل مطرح شد

علی نصیریان: هنرمندان باید در اعتلای ارزش‌های معنوی و اخلاقی جامعه گام بردارند

علی نصیریان، هنرمند پیشکسوت سینما، تئاتر و تلویزیون، در مراسم نکوداشت نامداران فرهنگ و هنر استان اردبیل، تاکید کرد هنر همچون چشمه جوشانی است که هنرمندان باید از آن به بهترین شکل استفاده کنند و به دور از لذت‌گرایی مادی، در اعتلای ارزش‌ها، معنویت و اخلاق جامعه، گام‌های ...

|

نظرات کاربران