در حال بارگذاری ...
در تالار شمس عطار اردبیلی:

نمایش «شاه اسماعیل» به صحنه رفت

نمایش«شاه اسماعیل» که راه یافته به جشنواره بین المللی تئاتر فجر و جشنواره صاحبدلان است، در تالار شمس عطار اردبیلی مجتمع فرهنگی و هنری فدک اردبیل اجرا شد.

به گزارش خبرنگار ایران تئاتر از اردبیل، گروه تئاتر مغان هنر به مناسبت بزرگداشت روز ملی شیخ صفی الدین اردبیلی و در گرامیداشت هفته استان اردبیل، نمایش«شاه اسماعیل» که در پانزدهمین دوره جشنواره تئاتر رضوی در تبریز حضوری موفق داشته و به عنوان یکی از نمایش های برگزیده این جشنواره راهی جشنواره بین المللی تئاتر فجر و جشنواره سراسری تئاتر صاحبدلان شده است را با استقبال هنردوستان در تالار شمس عطار اردبیلی مجتمع فرهنگی و هنری فدک  اجرا کرد.

این نمایش که روایتگر موقعیت دشوار شاه اسماعیل برای مقابله با دولت عثمانی است، از تولیدات گروه تئاتر مغان هنر پارس آباد است که پیش از این نیز در سال های 96، 98 و خردادماه سالجاری در تالارشمس عطار اردبیلی مجتمع فرهنگی و هنری فدک اردبیل، مجتمع فرهنگی و هنری آراز شهر پارس آباد،  محوطه مجموعه جهانی بقعه شیخ صفی الدین اردبیلی و سالن اصلی مجموعه تئاتر شهر تبریز به روی صحنه رفته است.

این نمایش را علی حسن زاده نوشته و غریب منوچهری آن را کارگردانی کرده است. در این نمایش؛ علی محمدزاده، نسرین هوشیار، امیرعلی عالش‌زاده، شهرام محرابی، محدثه مولایی، محسن وظیفه، محمدرزمی، توحید قهرمانی و  بهمن محیطی ایفای نقش کردند.




مطالب مرتبط

در نکوداشت نامداران فرهنگ و هنر اردبیل مطرح شد

علی نصیریان: هنرمندان باید در اعتلای ارزش‌های معنوی و اخلاقی جامعه گام بردارند
در نکوداشت نامداران فرهنگ و هنر اردبیل مطرح شد

علی نصیریان: هنرمندان باید در اعتلای ارزش‌های معنوی و اخلاقی جامعه گام بردارند

علی نصیریان، هنرمند پیشکسوت سینما، تئاتر و تلویزیون، در مراسم نکوداشت نامداران فرهنگ و هنر استان اردبیل، تاکید کرد هنر همچون چشمه جوشانی است که هنرمندان باید از آن به بهترین شکل استفاده کنند و به دور از لذت‌گرایی مادی، در اعتلای ارزش‌ها، معنویت و اخلاق جامعه، گام‌های ...

|

نظرات کاربران