در حال بارگذاری ...
از سوی مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اردبیل:

اعضای شورای سیاستگذاری جشنواره تئاتر منطقه‌ای مشگین شهر منصوب شدند

با ابلاغ مدیرکل فرهنگ و ارشاداسلامی استان اردبیل، اعضای شورای سیاستگذاری هفتمین جشنواره تئاتر منطقه‌ای مشگین شهر، معرفی شدند.

به گزارش خبرنگار ایران تئاتر از اردبیل، عبدالله بحرالعلومی، مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی و رئیس شورای سیاستگذاری هفتمین جشنواره تئاتر منطقه ای مشگین شهر، با صدور ابلاغ های جداگانه ای؛ سعید نوریان(معاون هنری و سینمایی اداره کل فرهنگ و ارشاداسلامی استان اردبیل)، محمد جعفری (رئیس اداره فرهنگ و ارشاداسلامی مشگین شهر)، کریم عظیمی ججین (کارشناس تئاتر اداره کل فرهنگ و ارشاداسلامی استان) و پرویز صابری، کاظم جهانگیرزاده، بهمن خادم مسجد و جلال محمدلو از پیشکسوتان و فعالین تئاتری استان و نیز فریبا ابراهیمی(مدیرعامل موسسه فرهنگی و هنری یاشیل یازآفاق آذربایجان ) را به عنوان اعضای شورای سیاستگذاری هفتمین جشنواره تئاتر منطقه ای  مشگین شهر معرفی کرد.

این جشنواره به صورت منطقه‌ای با حضور گروه‌های نمایشی مشگین شهر، نمین، نیر و سرعین و با محوریت آسیب‌های اجتماعی در مهرماه سال جاری در مشگین‌شهر برگزار می‌شود.




مطالب مرتبط

در نکوداشت نامداران فرهنگ و هنر اردبیل مطرح شد

علی نصیریان: هنرمندان باید در اعتلای ارزش‌های معنوی و اخلاقی جامعه گام بردارند
در نکوداشت نامداران فرهنگ و هنر اردبیل مطرح شد

علی نصیریان: هنرمندان باید در اعتلای ارزش‌های معنوی و اخلاقی جامعه گام بردارند

علی نصیریان، هنرمند پیشکسوت سینما، تئاتر و تلویزیون، در مراسم نکوداشت نامداران فرهنگ و هنر استان اردبیل، تاکید کرد هنر همچون چشمه جوشانی است که هنرمندان باید از آن به بهترین شکل استفاده کنند و به دور از لذت‌گرایی مادی، در اعتلای ارزش‌ها، معنویت و اخلاق جامعه، گام‌های ...

|

نظرات کاربران