در حال بارگذاری ...
از سوی مدیرکل فرهنگ و ارشاداسلامی استان اردبیل:

هیئت انتخاب جشنواره تئاتر تک نفره نقشینه معرفی شدند

مدیرکل فرهنگ و ارشاداسلامی استان اردبیل، روح الله حبیب زاده، محمدتقی اسماعیلی و فرزاد فرزانه را به عنوان داوران بازخوان جشنواره تئاتر نمایش های کوتاه تک نفره نقشینه منصوب کرد.

به گزارش خبرنگار ایران تئاتر از اردبیل، عبدالله بحرالعلومی، مدیرکل فرهنگ و ارشاداسلامی استان اردبیل، با صدور ابلاغ های جداگانه ای، روح الله حبیب زاده، محمدتقی اسماعیلی و فرزاد فرزانه از هنرمندان و نویسندگان تئاتر استان را به عنوان داوران بازخوان نخستین دوره جشنواره تئاتر نمایش های کوتاه تک نفره  نقشینه منصوب کرد.

این جشنواره با حضور هنرمندان و گروه های نمایشی استان اردبیل با محوریت آسیب های اجتماعی آبان ماه سال جاری در شهر نیر برگزار می شود.

برای حضور در این جشنواره، 66 متن نمایشی از شهرهای مختلف  استان به دبیرخانه این رویداد مهم نمایشی ارسال شده است. این جشنواره به همت اداره کل فرهنگ و ارشاداسلامی استان و موسسه فرهنگی و هنری هفت برگ سبلان و با مشارکت و همراهی دستگاه های اجرایی استانی و شهرستانی در شهر نیر برگزار خواهد شد.




مطالب مرتبط

در نکوداشت نامداران فرهنگ و هنر اردبیل مطرح شد

علی نصیریان: هنرمندان باید در اعتلای ارزش‌های معنوی و اخلاقی جامعه گام بردارند
در نکوداشت نامداران فرهنگ و هنر اردبیل مطرح شد

علی نصیریان: هنرمندان باید در اعتلای ارزش‌های معنوی و اخلاقی جامعه گام بردارند

علی نصیریان، هنرمند پیشکسوت سینما، تئاتر و تلویزیون، در مراسم نکوداشت نامداران فرهنگ و هنر استان اردبیل، تاکید کرد هنر همچون چشمه جوشانی است که هنرمندان باید از آن به بهترین شکل استفاده کنند و به دور از لذت‌گرایی مادی، در اعتلای ارزش‌ها، معنویت و اخلاق جامعه، گام‌های ...

|

نظرات کاربران