در حال بارگذاری ...
با اعلام هیئت بازخوانی:

آثار راه‌یافته به مرحله بازبینی جشنواره تئاتر منطقه‌ای خلخال معرفی شدند

از بین ۲۲ اثر ارسالی به دبیرخانه جشنواره تئاتر منطقه‌ای خلخال از استان های آذربایجان شرقی، گیلان، اردبیل و زنجان، ۱۱متن نمایشی برای حضور در مرحله بازبینی انتخاب شدند.

به گزارش خبرنگار ایران تئاتر از اردبیل؛ هیئت بازخوانی هشتمین دوره جشنواره تئاتر منطقه ای خلخال، متشکل از  محمد سیمزاری، عارف مهتاب و جهانگیر نیکخواه، عناوین متون نمایشی پذیرفته شده برای حضور در مرحله بازبینی این جشنواره را اعلام کردند.

اعضای این هیئت از بین 22 اثر ارسالی به دبیرخانه جشنواره از استان های اردبیل، آذربایجان شرقی، گیلان و زنجان و پس از بررسی آثار رسیده، 11متن نمایشی را برای حضور در مرحله بازبینی این جشنواره انتخاب کردند.

نمایشنامه های «آینان ایپک آقاجی» نوشته فاطمه عزتی سوران از خلخال، «ائلچیلیک» نوشته اللهیار محمدی از بناب، « پذیرایی زیر شلاق کش باران» نوشته مهدی صالحیار از تبریز، «چای» نوشته روح الله عباسیان از خلخال، « رزا و رامی» نوشته نسرین ایمان پور از خلخال، «رسم دیار» نوشته پریسا مهجور از خلخال، «روح یک ملت» نوشته جهانگیر چالاکی از بناب، «زنانی با چمدان های پر از شکلات» نوشته حسن عظیمی از میانه، «زندگی یخی» نوشته حمیدرضا قاسمی از خلخال، «شب بخیر نیویورک» نوشته فرید راد از زنجان و« یک دقیقه و سیزده ثانیه» نوشته نسیم عمو زاده از اهر

عناوین نمایشنامه‌های پذیرفته شده در مرحله بازخوانی هشتمین دوره جشنواره تئاتر منطقه ای خلخال است.

این جشنواره به همت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اردبیل، اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی خلخال و موسسه فرهنگی و هنری گلشن افق آراز و در پائیز سال جاری در خلخال برگزار می‌شود.




مطالب مرتبط

در نکوداشت نامداران فرهنگ و هنر اردبیل مطرح شد

علی نصیریان: هنرمندان باید در اعتلای ارزش‌های معنوی و اخلاقی جامعه گام بردارند
در نکوداشت نامداران فرهنگ و هنر اردبیل مطرح شد

علی نصیریان: هنرمندان باید در اعتلای ارزش‌های معنوی و اخلاقی جامعه گام بردارند

علی نصیریان، هنرمند پیشکسوت سینما، تئاتر و تلویزیون، در مراسم نکوداشت نامداران فرهنگ و هنر استان اردبیل، تاکید کرد هنر همچون چشمه جوشانی است که هنرمندان باید از آن به بهترین شکل استفاده کنند و به دور از لذت‌گرایی مادی، در اعتلای ارزش‌ها، معنویت و اخلاق جامعه، گام‌های ...

|

نظرات کاربران