در حال بارگذاری ...
با حضور معاون هنری و سینمایی ارشاد استان صورت گرفت:

رونمایی از پوستر جشنواره تئاتر مشگین شهر

پوستر هفتمین دوره جشنواره تئاتر منطقه ای مشگین شهر با حضور معاون هنری و سینمایی اداره کل فرهنگ و ارشاداسلامی استان و جمعی از هنرمندان منطقه رونمایی شد.

به گزارش خبرنگار ایران تئاتر از اردبیل، با حضور سعید نوریان، معاونت هنری و سینمایی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اردبیل، محمدجعفری، رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی مشگین شهر، اعضای شورای سیاستگذاری هفتمین جشنواره تئاتر منطقه ای مشگین شهر و نیز جمعی از اصحاب فرهنگ و هنر و هنرمندان و پیشکسوتان تئاتر این شهرستان و با برگزاری آئینی در تالار اندیشه مجتمع فرهنگی و هنری مشگین شهر، از پوستر هفتمین دوره جشنواره منطقه‌ای تئاتر مشگین شهر رونمایی شد.

سعید نوریان با اعلام این‌که در کنار جشنواره های تئاتر منطقه ای مغان، مشگین شهر، مرزداران، خلخال، شادمانه، نقشینه و لبخند سرعین، فراخوان سی امین جشنواره تئاتر استانی اردبیل هم منتشر شده است، گفت: امسال با برگزاری این جشنواره ها و رویدادهای مهم تئاتری، شاهد رونق دوباره تئاتر در شهرهای مختلف استان خواهیم بود.

وی با بیان اینکه با برگزاری جشنواره تئاتر در شهرستان مشگین شهر، تئاتر این شهرستان جان تازه ای به خود گرفته است، افزود: هنرمندان و گروه های نمایشی این شهرستان پس از سال ها وقفه در برگزاری شاهد احیای دوباره جشنواره مشگین شهر شده اند .

معاون هنری و سینمایی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اردبیل با قدردانی از تلاش های هنرمندان تئاتر مشگین شهر از انتخاب دبیر و اعلام زمان برگزاری جشنواره خبر داد و گفت: برابر تصمیم شورای سیاستگذاری، مرحله بازبینی این جشنواره در روزهای دهم تا پانزدهم مهرماه خواهد بود.

پوستر هفتمین دوره جشنواره تئاتر منطقه ای مشگین شهر را حجت بهمنی از هنرمندان این شهرستان طراحی و اجرا کرده است.




مطالب مرتبط

در نکوداشت نامداران فرهنگ و هنر اردبیل مطرح شد

علی نصیریان: هنرمندان باید در اعتلای ارزش‌های معنوی و اخلاقی جامعه گام بردارند
در نکوداشت نامداران فرهنگ و هنر اردبیل مطرح شد

علی نصیریان: هنرمندان باید در اعتلای ارزش‌های معنوی و اخلاقی جامعه گام بردارند

علی نصیریان، هنرمند پیشکسوت سینما، تئاتر و تلویزیون، در مراسم نکوداشت نامداران فرهنگ و هنر استان اردبیل، تاکید کرد هنر همچون چشمه جوشانی است که هنرمندان باید از آن به بهترین شکل استفاده کنند و به دور از لذت‌گرایی مادی، در اعتلای ارزش‌ها، معنویت و اخلاق جامعه، گام‌های ...

|

نظرات کاربران