در حال بارگذاری ...
با حکم مدیرکل ارشاد استان اردبیل:

دبیر جشنواره تئاتر مشگین شهر منصوب شد

کاظم جهانگیرزاده از سوی مدیرکل فرهنگ و ارشاداسلامی استان اردبیل به عنوان دبیر جشنواره تئاتر منطقه ای مشگین شهر منصوب شد.

به گزارش خبرنگار ایران تئاتر از اردبیل، با حکم عبدالله بحرالعلومی، مدیرکل فرهنگ و ارشاداسلامی استان اردبیل، کاظم جهانگیرزاده  به عنوان دبیر هفتمین دوره جشنواره تئاتر منطقه ای مشگین شهر منصوب شد. در این حکم آمده است:

«بدون تردید برگزاری جشنواره­های تئاتری، یکی از مهم‌ترین رویدادهای هنرهای نمایشی و بازتاب تجربه و توان پیش‌کسوتان ارجمند و نگاه خلاقانه هنرمندان جوان و پر شوق‌وذوق این عرصه شمرده می‌شود و با برگزاری پرتجربه و متنوع این رویداد های مهم و مبارک، انتظار می‌رود که با اشراف و تکیه ‌بر داشته‌ها و توانایی های غنی این عرصه و بهره‌مندی از دیدگاه ارتقا بخش و دلسوزانه صاحب‌نظران گرامی و تجربیات برگزاری دوره‌های پیشین، برنامه‌ریزی دقیق و شایسته‌ای برای نمایش و معرفی شایستگی‌ها و ظرفیت‌های کمتر شناخته‌شده مشگین‌شهر و معرفی رویکردهای ناشناخته و دور از نظر مانده نمایشی شهرستان های شرکت کننده در این جشنواره صورت پذیرد.

با عنایت به تخصص متعهدانه، سوابق هنری و تجارب اجرایی مفید جناب‌عالی در این گستره هنری و به پیشنهاد اعضای شورای سیاستگذاری این رویداد هنری؛ به موجب این حکم، به‌عنوان دبیر هفتمین جشنواره تئاتر منطقه‌ا­ی مشگین­ شهر  منصوب می‌شوید.

امید است با بهره گیری از همه ظرفیت ها ها و توانمندی های هنرمندان و گروه های نمایشی و جلب همراهی ها و همکاری های اعضای ستاد برگزاری و دستگاه های اجرایی شهرستان در حسن اجرای این جشنواره موفق و موید باشید.»

هفتمین دوره جشنواره تئاتر منطقه ای مشگین شهر به همت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اردبیل، موسسه فرهنگی و هنری یاشیل یاز آفاق آذربایجان و اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی مشگین شهر در پائیز سال جاری در مشگین شهر برگزار می‌شود.

 

 

 




مطالب مرتبط

در نکوداشت نامداران فرهنگ و هنر اردبیل مطرح شد

علی نصیریان: هنرمندان باید در اعتلای ارزش‌های معنوی و اخلاقی جامعه گام بردارند
در نکوداشت نامداران فرهنگ و هنر اردبیل مطرح شد

علی نصیریان: هنرمندان باید در اعتلای ارزش‌های معنوی و اخلاقی جامعه گام بردارند

علی نصیریان، هنرمند پیشکسوت سینما، تئاتر و تلویزیون، در مراسم نکوداشت نامداران فرهنگ و هنر استان اردبیل، تاکید کرد هنر همچون چشمه جوشانی است که هنرمندان باید از آن به بهترین شکل استفاده کنند و به دور از لذت‌گرایی مادی، در اعتلای ارزش‌ها، معنویت و اخلاق جامعه، گام‌های ...

|

نظرات کاربران