در حال بارگذاری ...
در آستانه سفر به روسیه صورت گرفت:

دیدار مدیرکل ارشاد اردبیل با عوامل اجرایی نمایش «زندگی در رود ارس»

عوامل اجرایی نمایش«زندگی در رود ارس» با مدیرکل فرهنگ و ارشاداسلامی استان اردبیل دیدار کردند.

به گزارش خبرنگار ایران تئاتر از اردبیل، در آستانه سفر به کازان روسیه، عوامل اجرایی نمایش«زندگی در رود ارس» منتخب اجرا در جشنوارۀ بین المللی تئاتر BUA کازان روسیه با عبدالله بحرالعلومی، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اردبیل دیدار کردند. مدیرکل فرهنگ و ارشاداسلامی استان اردبیل در این دیدار با ابراز خرسندی از حضور هنرمندان تئاتر استان در این رویداد بین المللی، گفت: حضور گروه های نمایشی استان در رویدادهای ملی و بین المللی نشانگر پیشینه غنی تئاتر در این استان و توانمندی هنرمندان این خطه از میهن اسلامی است.

وی با بیان اینکه با حضور در این جشنواره ها، قدرت و توانمندی و هنر هنرمندان استان در آن سوی مرزها به نمایش گذاشته می شود، این حضور را در رونق و ارتقای تئاتر استان مفید خواند.

عبدالله بحرالعلومی با بیان اینکه گروه تئاتر مغان از گروه های فعال و تاثیرگذار در تئاتر استان است، برای این گروه هنری آرزوی موفقیت کرد.

غریب منوچهری، سرپرست گروه مغان هنر و کارگردان این نمایش هم در این دیدار با اعلام اینکه این دومین بار است که هنرمندان استان اردبیل در این جشنواره شرکت می کنند، از اجرای نمایش«زندگی در رود ارس» به همراه 11نمایش دیگر از کشورهای مختلف در جشنواره تئاتر کازان روسه خبر داد.

وی گفت: این نمایش پیش از حضور در این جشنواره با عنوان «ایچیمده بیر آراز آددیملاییر» در شهرهای مختلف ایران از جمله تهران، تبریز، اردبیل، مشکین شهر، پارس آباد، گرمی، خلخال، جلفا و ... اجراشده است..

این نمایش را عارف مهتاب نوشته و در آن عباس جاهد و نسترن اکبر زاده ایفای نقش می کنند.

سید اصغر سعادت، یاشار هاشمی، شهرام محرابی، مهدی صالحیار، پویا معصومی، فرشاد جعفرزاده و هاجر پناهی از دیگر عوامل اجرایی این نمایشند.




مطالب مرتبط

در نکوداشت نامداران فرهنگ و هنر اردبیل مطرح شد

علی نصیریان: هنرمندان باید در اعتلای ارزش‌های معنوی و اخلاقی جامعه گام بردارند
در نکوداشت نامداران فرهنگ و هنر اردبیل مطرح شد

علی نصیریان: هنرمندان باید در اعتلای ارزش‌های معنوی و اخلاقی جامعه گام بردارند

علی نصیریان، هنرمند پیشکسوت سینما، تئاتر و تلویزیون، در مراسم نکوداشت نامداران فرهنگ و هنر استان اردبیل، تاکید کرد هنر همچون چشمه جوشانی است که هنرمندان باید از آن به بهترین شکل استفاده کنند و به دور از لذت‌گرایی مادی، در اعتلای ارزش‌ها، معنویت و اخلاق جامعه، گام‌های ...

|

نظرات کاربران