در حال بارگذاری ...

تقدیر از بازیگر اردبیلی در جشنواره تئاتر تک نفره خلاق ایثار

کیوان پورمحمدتقی، بازیگر اردبیلی لوح تقدیر و جایزه بخش بازیگری جشنواره تئاتر تک نفره خلاق را به خود اختصاص داد.

به گزارش خبرنگار ایران تئاتر از اردبیل, سومین جشنواره تئاتر تک نفره خلاق ایثار که با دبیری سیدمرتضی حسینی و با حضور ۱۹ اثر از استان‌های مرکزی، تهران، اردبیل، بوشهر، فارس، اصفهان، همدان و ایلام و همزمان با هفته دولت در شهر اراک برگزار شده است، در بخش بازیگری مرد، شاهد درخشش یکی از هنرمندان اردبیلی بود. کیوان پورمحمد تقی به عنوان کارگردان و بازیگر با نمایش «یک مرد یک خط» نوشته شاهد مجتهدزاده اردبیلی در این جشنواره شرکت کرده بود و توانست بر اساس آرای فرهاد قائمیان، سعید اسدی و سعید نجفیان، داوران این جشنواره، لوح تقدیر و جایزه بخش بازیگری را به خود اختصاص دهد. این نمایش در روزهای اول تا پنجم خرداد ماه سال جاری و همزمان با هفته مقاومت و پیروزی و به مناسبت بزرگداشت روز آزادی خرمشهر در تالار بیضای اردبیلی شهر اردبیل به روی صحنه رفته است.

در بخش بازیگری مرد سومین جشنواره تئاتر تک نفره خلاق ایثار؛ علی حسین افشاری بازیگر نمایش «مادرم در برفک تلویزیون یخ زد» از استان تهران و کیوان پور محمدتقی بازیگر نمایش «یک مرد یک خط» از استان اردبیل با دریافت لوح و جایزه نقدی مورد تقدیر قرار گرفتند و هاشم پورمحمدی بازیگر نمایش «ایستاده چون سرو به تماشای خورشید» از استان کرمانشاه رتبه سوم این بخش را به خود اختصاص داد.کیوان حبیبی بازیگر نمایش «مجلس شِمرکُشی» از استان قزوین و محمدهادی عطایی بازیگر نمایش «قصه پرسکوت» از استان البرز هم جایزه رتبه های دوم و اول این جشنواره را دریافت کردند.

جلوه‌های ایثار و شهادت در دوران انقلاب اسلامی و دفاع مقدس، ایثار اجتماعی، جلوه‌های ایثار و شهادت در مقاطع مختلف تاریخی به خصوص تاریخ معاصر انقلاب اسلامی، ایثار و ازخودگذشتگی همسران معظم شهدا، جانبازان، آزادگان و خانواده معظم شهدا، ایران مقتدر، زندگینامه شهدا جانبازان و آزادگان از جمله موضوعات سومین دوره جشنواره ملی تئاتر تک نفره خلاق ایثار بود.

 




مطالب مرتبط

در نکوداشت نامداران فرهنگ و هنر اردبیل مطرح شد

علی نصیریان: هنرمندان باید در اعتلای ارزش‌های معنوی و اخلاقی جامعه گام بردارند
در نکوداشت نامداران فرهنگ و هنر اردبیل مطرح شد

علی نصیریان: هنرمندان باید در اعتلای ارزش‌های معنوی و اخلاقی جامعه گام بردارند

علی نصیریان، هنرمند پیشکسوت سینما، تئاتر و تلویزیون، در مراسم نکوداشت نامداران فرهنگ و هنر استان اردبیل، تاکید کرد هنر همچون چشمه جوشانی است که هنرمندان باید از آن به بهترین شکل استفاده کنند و به دور از لذت‌گرایی مادی، در اعتلای ارزش‌ها، معنویت و اخلاق جامعه، گام‌های ...

|

نظرات کاربران