در حال بارگذاری ...
توسط هیئت انتخاب:

نمایش‌های راه یافته به جشنواره تئاتر سودای عشق در اردبیل اعلام شد

هیئت انتخاب مرحله استانی سیزدهمپین دوره جشنواره تئاتر بسیج، اسامی نمایش های انتخاب شده را برای حضور در مرحله رقابتی این جشنواره اعلام کرد.

به گزارش خبرنگار ایران تئاتر از اردبیل؛ سعید نوریان، حسین نوروزاده، محمدرضا خدایی، میرعظیم رفقیق نیا و حسین نوروزاده اعضای هیئت انتخاب و بازبینی مرحله استانی سیزدهمپین دوره جشنواره تئاتر بسیج، پس از تماشای فیلم 17 نمایش شرکت کننده در بخش های صحنه ای و خیابانی، اسامی نمایش های انتخاب شده را برای حضور در مرحله رقابتی و اصلی این جشنواره اعلام کرد.

نمایش های «خوان خون» به نویسندگی محمد سیمزاری و کارگردانی احسان طالبی، «چشمان اروند» به نویسندگی وکارگردانی فاطمه عظیمی، «چشم هایم برای تو» به نویسندگی اردشیر عابدی و کارگردانی رضا طالبی، «حکایت ناتمام» به نویسندگی اکبر محمدی و کارگردانی زهرا مردانه، «آخرین نامه« به نویسندگی مهرداد کوروش نیا و کارگردانی محمد رزمی، «او »به نویسندگی غریب منوچهری و کارگردانی علی محمدزاده و مسلم بایرامی عناوین نمایش های منتخب در بخش صحنه ای است.

در بخش نمایش های خیابانی هم، «طناب» به نویسندگی و کارگردانی کاظم جهانگیرزاده، «عتیقه» به نویسندگی پژمان شاهوردی و کارگردانی ذبیح الله صدری، «فرکانس» به نویسندگی میثم سرآبادانی و کارگردانی حسن مهدیزاده، «عشق خدا جاریست» به نویسندگی محمدافشاری و شیرین پرستار و کارگردانی فیروز عطایی و شیرین پرستار  و «بابا نفس داد» به کارگردانی کیوان پورمحمدتقی انتخاب شده اند.

 




مطالب مرتبط

در نکوداشت نامداران فرهنگ و هنر اردبیل مطرح شد

علی نصیریان: هنرمندان باید در اعتلای ارزش‌های معنوی و اخلاقی جامعه گام بردارند
در نکوداشت نامداران فرهنگ و هنر اردبیل مطرح شد

علی نصیریان: هنرمندان باید در اعتلای ارزش‌های معنوی و اخلاقی جامعه گام بردارند

علی نصیریان، هنرمند پیشکسوت سینما، تئاتر و تلویزیون، در مراسم نکوداشت نامداران فرهنگ و هنر استان اردبیل، تاکید کرد هنر همچون چشمه جوشانی است که هنرمندان باید از آن به بهترین شکل استفاده کنند و به دور از لذت‌گرایی مادی، در اعتلای ارزش‌ها، معنویت و اخلاق جامعه، گام‌های ...

|

نظرات کاربران