در حال بارگذاری ...
از سوی هیئت انتخاب:

نمایش‌های راه یافته به جشنواره تئاتر منطقه‌ای مشگین شهر معرفی شد

هیئت انتخاب و بازبینی هفتمین جشنواره تئاتر منطقه ای مشگین شهر، نمایش های راه یافته به مرحله نهایی این رویداد تئاتری را معرفی کرد.

به گزارش خبرنگار ایران تئاتر از اردبیل، علی محمدزاده، بهرام پوردنیا و محمد فردین، اعضای هیئت بازبینی هفتمین جشنواره تئاتر منطقه‌ای  مشگین شهر ، اسامی نمایش‌های راه یافته به مرحله نهایی این رویداد تئاتری را اعلام کرد.

این هیئت پس از بازبینی 11 نمایش از شهرستان های مشگین شهر نمایش های؛ «مرگ، جشن و عروسک» نوشته امیررضا فدایی به کارگردانی فیروز عطایی،«شکوفه‌های پژمرده» نوشته اردشیر عابدی به کارگردانی سجاد ضامنی، «سگ خوری» نوشته محمدرضا قلی‌پور به کارگردانی هادی محمدی، «نازنین» نوشته مهدیه خاکی به کارگردانی پوریا حمیدی خیاوی، «نفس»(اعدامی) نوشته و کار (فاطمه)شیرین پرستار و «کمدی ارتفاعات» نوشته امید طاهری به کارگردانی فرید معتمدی را برای حضور در جشنواره معرفی کرد. همچنین این هیئت، نمایش«تکرار» نوشته جمشید خانیان را به کارگردانی مهدی احدی برای اجرا در بخش ویژه انتخاب کرده است. نمایش «درخت خرمالو» نوشته و کار سعید افخمی نمینی از حضور در این بخش از جشنواره انصراف داده است.

این جشنواره به همت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اردبیل، اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی مشگین شهر و موسسه فرهنگی و هنری یاشیل یاز آفاق آذربایجان در دهه سوم آبان ماه سال جاری در مشگین شهر برگزار می‌شود.

 




مطالب مرتبط

در نشستی با حضور شهردار و اعضای شورای شهر عنوان شد:

خلخال آماده میزبانی از یک رویداد بزرگ تئاتری می‌شود
در نشستی با حضور شهردار و اعضای شورای شهر عنوان شد:

خلخال آماده میزبانی از یک رویداد بزرگ تئاتری می‌شود

در نشستی که با حضور شهردار و اعضای شورای شهر خلخال و معاون امورهنری و سینمایی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اردبیل برگزار شد، برگزاری رویداد منطقه‌ای تئاتر در خلخال مورد تاکید قرار گرفت.

|

نظرات کاربران