در حال بارگذاری ...
توسط دبیرخانه جشنواره طلوع اعلام شد:

حضور دو نمایش از اردبیل در جشنواره تئاتر منطقه ای طلوع

دو نمایش«ساعت پنج» و «عاقبت پس انداز» شهرهای اردبیل و مشگین شهر در ششمین جشنواره تئاتر منطقه ای طلوع در زنجان اجرا می شوند.

به گزارش خبرنگار ایران تئاتر از اردبیل، با اعلام اسامی نمایش های پذیرفته شده توسط دبیرخانه ششمین دوره جشنواره تئاتر منطقه ای معلولین«طلوع»، نمایش های «ساعت پنج» نوشته اردشیر عابدی به کارگردانی رضا طالبی از اردبیل و «عاقبت پس انداز» نوشته قربان زاده به کارگردانی جلال محمدلو از مشگین شهر در مرحله نهایی این رویداد تئاتری در شهر زنجان اجرا می شوند.

نمایش های «قدم نو رسیده»، «شاپرک»و «هتل پرنده » از استان آذربایجان غربی، «خیر نبینی سعیده»، «شب بخیر نیویورک»، «چند پرنده رنگارنگ» و«شهر اسباب بازیها» از استان زنجان، «گنجشک ها پشت پنجره» و«دوست ندارم خواب ببینم» و ناگهان روزی همزاد» از استان قزوین و «مبارک و پهلوان پنبه» و «دختر دوچرخه دور زن »ازاستان آذربایجان شرقی عناوین دیگر نمایش های راه یافته به این جشنواره تئاتری است. این جشنواره در ۲۲روزهای  تا ۲۵ آبانماه در شهر زنجان برگزار می شود.




مطالب مرتبط

در نکوداشت نامداران فرهنگ و هنر اردبیل مطرح شد

علی نصیریان: هنرمندان باید در اعتلای ارزش‌های معنوی و اخلاقی جامعه گام بردارند
در نکوداشت نامداران فرهنگ و هنر اردبیل مطرح شد

علی نصیریان: هنرمندان باید در اعتلای ارزش‌های معنوی و اخلاقی جامعه گام بردارند

علی نصیریان، هنرمند پیشکسوت سینما، تئاتر و تلویزیون، در مراسم نکوداشت نامداران فرهنگ و هنر استان اردبیل، تاکید کرد هنر همچون چشمه جوشانی است که هنرمندان باید از آن به بهترین شکل استفاده کنند و به دور از لذت‌گرایی مادی، در اعتلای ارزش‌ها، معنویت و اخلاق جامعه، گام‌های ...

|

نظرات کاربران