در حال بارگذاری ...

هیئت داوران و گروه های نمایشی به تماشای نمایش«رویای پرواز» نشستند

گروه تئاتر باران، نمایش«رویای پرواز» را در اولین روز جشنواره تئاتر منطقه ای خلخال اجرا کرد.

به گزارش خبرنگار ایران تئاتر از اردبیل، در اولین روز از هشتمین دوره جشنواره تئاتر منطقه ای خلخال که با حضور 7 نمایش در مجتمع فرهنگی و هنری امام خمینی(ره) شهر خلخال برگزار می شود.

گروه تئاتر باران، نمایش«رویای پرواز» نوشته و کار نسرین ایمان پور را با بازی زهرا رسول زاده، علی عیسی پور، زهرا خلیلی و امیرحسین صالحی به روی صحنه برد. محمد تقی خسروی، محمدرضا اسدی، علیرضا خرم روز، امیر معزز، لیلا علیزاده، المیرا دهبان، حمید رضا حبیبی، پوریا نعمتی، سعید رجبی، سید منصف صادق نژاد و اسماعیل محمدی از عوامل اجرایی این نمایش بودند.

این نمایش که برداشتی آزاد از کتاب وقتی نیچه گریست اثر اروین دیالوم با ترجمه زهرا غلامرضانژاد است، داستان زندگی زنی است که شوهرش به او خیانت کرده و بچه خود را از دست داده است. این زن با هنرآموزی به نام رامین آشنا می شود و...

هشتمین دوره جشنواره تئاتر منطقه ای خلخال با حضور گروه های نمایشی از استان های اردبیل، آذربایجان شرقی و زنجان به دبیری اکبر صباحی، روزهای هیجدهم تا بیستم ماه جاری به همت اداره کل فرهنگ وارشاداسلامی استان اردبیل، اداره فرهنگ و ارشاداسلامی خلخال و موسسه فرهنگی و هنری گلشن افق آراز در خلخال برگزار می شود.




مطالب مرتبط

نظرات کاربران