در حال بارگذاری ...

«رسم دیار» گروه هنری صبای خلخال به روی صحنه رفت

«رسم دیار» به عنوان سومین نمایش روز اول جشنواره تئاتر منطقه ای خلخال توسط گروه تئاتر صبا به صحنه رفت.

به گزارش خبرنگار ایران تئاتر از اردبیل، سالن تئاتر مجتمع فرهنگی و هنری امام خمینی(ره) شهر خلخال در هیجدهمین روز از آبان ماه سال جاری و در اولین روز از هشتمین دوره جشنواره تئاتر منطقه ای خلخال، میزبان نمایش«رسم دیار» کار گروه تئاتر صبای شهر خلخال بود. این نمایش را پریسا مهجور نوشته و سلمان شفیعی کارگردانی کرده است.

محی الدین دوستی  و زهرا بیدقی برای نمایش«رسم دیار» ایفای نقش کردند و  صمد نظری، رقیه دوستی، سوین شفیعی، نازنین زهرا دوستی، خدیجه رضایی، مجید محمدی، مهناز دلشاد، لیلی سلمانی، مهدی نقدی، نسیما شفیعی، مهدی سیفی، رضا خبازی، محمد حسام مهربان، معین محمدی و محمود وفایی از عوامل اجرایی این نمایش بودند.

سردار مهراب تندران که در نبرد میان شاه بکتاش و سپاهیان کشورش صورت گرفته از طرف خیانتی که به وی نسبت داده می‌شود در پس کوه‌ها در زندانی متروکه زندانی می‌شود در حالی که هلیا دختر شاه دلداده اوست و ...

هشتمین دوره جشنواره تئاتر منطقه ای خلخال با حضور گروه های نمایشی از استان های اردبیل، آذربایجان شرقی و زنجان به دبیری اکبر صباحی، روزهای هیجدهم تا بیستم ماه جاری به همت اداره کل فرهنگ وارشاداسلامی استان اردبیل، اداره فرهنگ و ارشاداسلامی خلخال و موسسه فرهنگی و هنری گلشن افق آراز در خلخال برگزار می شود.




مطالب مرتبط

نظرات کاربران