در حال بارگذاری ...

نمایش«زندگی یخی» کار هنرمندان گروه تئاتر آبی اجرا شد

روز دوم هشتمین دوره جشنواره تئاتر منطقه ای خلخال، شاهد اجرای نمایش«زندگی یخی» کار گروه نمایشی آبی شهرستان خلخال بود.

به گزارش خبرنگار ایران تئاتر از اردبیل، هیئت داوران، هنرمندان و گروه های نمایشی از استان های اردبیل، زنجان و آذربایجان شرقی در دومین روز هشتمین دوره جشنواره تئاتر منطقه ای خلخال به تماشای نمایش«زندگی یخی» کار گروه هنری آبی شهرستان خلخال نشستند.

این نمایش را حمید رضا قاسمی نوشته و میلاد اسدالله زاده کارگردانی کرده است. محسن محمدی و الهه یگانه برای نمایش« زندگی یخی» ایفای نقش کردند و  زهره قاسمی، زهرا جعفری، سعید صمدی، مجید برجعلی زاده، شیرزاد عسگری و مهسا پورنظر، گروه تئاتر آبی را در اجرای این نمایش همراهی کردند.

این نمایش داستان زندگی زن و مردی است که چشم انتظار تولد فرزندشان هستند و به علت فقر و نداری، توانایی هزینه های زندگی و حتی اجاره خانه را ندارند. مرد تصمیم می گیرد برای کارکردن به معدن برود و ...

هشتمین دوره جشنواره تئاتر منطقه ای خلخال با حضور گروه های نمایشی از استان های اردبیل، آذربایجان شرقی و زنجان به دبیری اکبر صباحی، روزهای هیجدهم تا بیستم ماه جاری به همت اداره کل فرهنگ وارشاداسلامی استان اردبیل، اداره فرهنگ و ارشاداسلامی خلخال و موسسه فرهنگی و هنری گلشن افق آراز در خلخال برگزار می شود.




مطالب مرتبط

نظرات کاربران