در حال بارگذاری ...
توسط گروه تئاتر پوپک زنجان:

نمایش«شب بخیر نیویورک» در خلخال اجرا شد

هنرمندان گروه تئاتر پوپک زنجان در جشنواره تئاتر منطقه ای خلخال نمایش«شب بخیر نیویورک» را اجرا کردند.

به گزارش خبرنگار ایران تئاتر از اردبیل، در دومین روز از هشتمین دوره جشنواره تئاتر منطقه‌ای خلخال که با حضور 7 نمایش از استان‌های اردبیل، آذربایجان شرقی و زنجان در روزهای هیجدهم تا بیستم ماه جاری در مجتمع فرهنگی و هنری امام خمینی(ره) شهر خلخال برگزار شد، هنرمندان گروه تئاتر پوپک زنجان، نمایش«شب بخیر نیویورک» نوشته علیرضا فریدراد را با کارگردانی علی عباسی و با بازی محسن نوروزی، زهرا انصاری، جواد کبیری، نوید چمران، پریسا آقایی، علی عباسی، سحر تیموری، حدیث ابوالحسنی، مجتبی مسعودی و محمود ابراهیم خانی به روی صحنه بردند.

جلال نوری، حدیث ابوالحسنی، علی عباسی، حمیدرضا رزاقی، سحر تیموری، الهام مسلمیون، مجتبی مسعودی و محمود ابراهیم خانی هم در بخش های فنی و اجرایی انتخاب موسیقی، اجرای موسیقی، طراح صحنه، لباس و نور، طراح پوستر و بروشور، اجرای نور، طراح گریم، مجری گریم و دستیاران صحنه هم در اجرای این نمایش حضحضور داشتند. «شب بخیر نیویورک» داستان زن و مردی است که در دیار باقی هستند و در آرامستانی در کنار هم دفن شده اند. هریک داستان زندگی خود را بیان می کنند و...

هشتمین دوره جشنواره تئاتر منطقه‌ای خلخال به همت اداره کل فرهنگ وارشاداسلامی استان اردبیل، اداره فرهنگ و ارشاداسلامی خلخال و موسسه فرهنگی و هنری گلشن افق آراز در خلخال برگزار  شده است.




مطالب مرتبط

در نشست هماهنگی جشنواره تئاتر منطقه‌ای مغان مطرح شد

رویدادی برای ارتقاء فرهنگ شهرستان‌های بیله سوار، پارس آباد و گرمی
در نشست هماهنگی جشنواره تئاتر منطقه‌ای مغان مطرح شد

رویدادی برای ارتقاء فرهنگ شهرستان‌های بیله سوار، پارس آباد و گرمی

در نشست برنامه‌ریزی و هماهنگی بیست‌ودومین دوره جشنواره تئاتر منطقه‌ای مغان، این رویداد بسیار با اهمیت خوانده شد که فرهنگ عمومی شهرستان‌های بیله سوار، پارس آباد و گرمی را ارتقاء داده است.

|

نظرات کاربران