در حال بارگذاری ...
در سومین روز جشنواره تئاتر خلخال صورت گرفت:

استقبال خلخالی ها از نمایش «پذیرایی زیر شلاق کش باران»

کارگردان تبریزی، نمایش«پذیرایی زیر شلاق کش باران»را در جشنواره تئاتر منطقه ای خلخال به صحنه برد.

به گزارش خبرنگار ایران تئاتر از اردبیل، در سومین و آخرین روز از هشتمین دوره جشنواره تئاتر منطقه‌ای خلخال، هیئت داوران، هنرمندان و گروه های نمایشی و نیز هنردوستان تئاتر با حضور در سالن تئاتر مجتمع فرهنگی و هنری امام خمینی(ره) شهر خلخال به تماشای نمایش«پذیرایی زیر شلاق کش باران» کار هنرمندان تئاتر سردرود تبریز نشستند.این نمایش را مهدی صالحیار نوشته و امیر مهروند کارگردانی کرده است.

صدیقه دریانی، ابراهیم پاکدامن، لیلی نیساری، تهمینه آدی بیگ و امیر مهروند بازیگران این نمایش بودند و در بخش های انتخاب موسیقی، طراحی صحنه، مدیریت صحنه، اجرای نور و موسیقی، طراحی آفیش و بروشور و منشی گری صحنه؛ آیدا پاکدامن، علی مجیدپور، فرهاد زارعی، فرید دیبازر، ابراهیم پاک دامن و سمانه قربان زداده حضور داشتند. این نمایش داستان خانواده ای است که در جاده شمال و در راه رسیدن به ویلای خود دچار حادثه تصادف می شوند. مسعود پسر خانواده، سبب مرگ کودکی می شود و مادر کودک خواستار قصاص می شود و شرط او این است که در عوض کودک مرده اش، مسعود را با خود ببرد. بتول مادر حقیقی مسعود است و این صحنه تصادف ساختگی است و...

هشتمین دوره جشنواره تئاتر منطقه‌ای خلخال با حضور 7گروه از استان های اردبیل، آذربایجان شرقی و زنجان به همت اداره کل فرهنگ وارشاداسلامی استان اردبیل، اداره فرهنگ و ارشاداسلامی خلخال و موسسه فرهنگی و هنری گلشن افق آراز در خلخال برگزار  شده است.




مطالب مرتبط

در نشست هماهنگی جشنواره تئاتر منطقه‌ای مغان مطرح شد

رویدادی برای ارتقاء فرهنگ شهرستان‌های بیله سوار، پارس آباد و گرمی
در نشست هماهنگی جشنواره تئاتر منطقه‌ای مغان مطرح شد

رویدادی برای ارتقاء فرهنگ شهرستان‌های بیله سوار، پارس آباد و گرمی

در نشست برنامه‌ریزی و هماهنگی بیست‌ودومین دوره جشنواره تئاتر منطقه‌ای مغان، این رویداد بسیار با اهمیت خوانده شد که فرهنگ عمومی شهرستان‌های بیله سوار، پارس آباد و گرمی را ارتقاء داده است.

|

نظرات کاربران