در حال بارگذاری ...
با معرفی نمایش‌های برگزیده:

جشنواره تئاتر منطقه‌ای خلخال به کار خود پایان داد

هشتمین دوره جشنواره تئاتر منطقه ای خلخال با معرفی نمایش «زنانی با چمدان های پر از شکلات» و «رسم دیار» به کار خود پایان داد.

به گزارش خبرنگار ایران تئاتر از اردبیل، با حضور مدیرکل فرهنگ و ارشاداسلامی استان، نماینده مردم شهرستان خلخال و کوثر در مجلس شورای اسلامی، فرماندار خلخال و نیز گروه های نمایشی شرکت کننده در جشنواره و جمعی از هنرمندان و علاقه مندان به هنر در سالن تئاتر مجتمع فرهنگی و هنری امام خمینی(ره) شهر خلخال، آئین اختتامیه هشتمین دوره جشنواره تئاتر منطقه ای خلخال برگزار و ضمن معرفی نمایش «زنانی با چمدان های پر از شکلات» نوشته و کار حسن عظیمی از شهرستان میانه و از بین 7نمایش شرکت کننده از استان های اردبیل، آذربایجان شرقی و زنجان به عنوان برترین نمایش این دوره از جشنواره، هیئت داوران نمایش«رسم دیار» نوشته پریسا مهجور و کار سلمان شفیعی را به منتخب و برگزیده این جشنواره برای حضور در سی امین جشنواره تئاتر استانی اردبیل معرفی کرد. در این مراسم ضمن رونمایی از آثار منتشر شده از نمایشنامه نویسان خلخالی، از سید منصف صادق نژاد و اسماعیل محمدی از پیشکسوتان و تاثیرگذاران در تئاتر شهرستان خلخال تجلیل شد.

تجلیل از گروه های نمایشی شرکت کننده از شهرستان های خلخال، میانه، زنجان و تبریز، مولفان و نمایشنامه نویسان خلخالی، اعضای هیئت های بازخوانی، بازبینی و داوران جشنواره، اعضای شورای سیاستگذاری و ستاد اجرایی و نیز دستگاه های اجرایی و اسپانسرهای جشنواره از دیگر بخش های این مراسم بود.

هشتمین دوره جشنواره تئاتر منطقه ای خلخال با شعار تئاتر، نگرش مثبت، جامعه ایده آل و کاهش آسیب های اجتماعی به همت اداره کل فرهنگ و ارشاداسلامی استان اردبیل، اداره فرهنگ و ارشاداسلامی شهرستان خلخال و موسسه فرهنگی و هنری گلشن افق آراز روزهای 18 تا 20 آبان در شهر خلخال برگزار شده است.

 




مطالب مرتبط

در نشست هماهنگی جشنواره تئاتر منطقه‌ای مغان مطرح شد

رویدادی برای ارتقاء فرهنگ شهرستان‌های بیله سوار، پارس آباد و گرمی
در نشست هماهنگی جشنواره تئاتر منطقه‌ای مغان مطرح شد

رویدادی برای ارتقاء فرهنگ شهرستان‌های بیله سوار، پارس آباد و گرمی

در نشست برنامه‌ریزی و هماهنگی بیست‌ودومین دوره جشنواره تئاتر منطقه‌ای مغان، این رویداد بسیار با اهمیت خوانده شد که فرهنگ عمومی شهرستان‌های بیله سوار، پارس آباد و گرمی را ارتقاء داده است.

|

پس از اجرا در جشنواره تئاتر فجر

نمایش «1320» در تالار شمس عطار اردبیلی اجرا شد
پس از اجرا در جشنواره تئاتر فجر

نمایش «1320» در تالار شمس عطار اردبیلی اجرا شد

هنرمندان گروه تئاتر باربد بیله سوار پس از اجرای نمایش«۱۳۲۰» در جشنواره های استانی، منطقه ای، بین المللی فجر و منطقه ای مرزداران، این اثر نمایشی را روزهای 12،13 و 14 اردیبهشت در تالار شمس عطار اردبیلی مجتمع فرهنگی و هنری فدک اردبیل اجرا کردند.

|

نگاهی به نمایش«تراس»

آینده مال خانه به دوش ها است
نگاهی به نمایش«تراس»

آینده مال خانه به دوش ها است

ابتدا تصور می کنیم که نمایشی در ارتباط با خانواده و یا عشق میان زن و مرد را خواهیم دید اما به زودی مشخص می شود که بحث تنها مربوط به خانواده نیست و مقوله ای است مربوط به تمام دنیا و ارائه یک کاریکاتور تلخی که هر کدام از ما لاجرم درون آن کاریکاتور هستیم والبته همراه «ملالی» که ...

|

نظرات کاربران