در حال بارگذاری ...

درخشش هنرمندان استان اردبیل در جشنواره تئاتر طلوع

هنرمندان تئاتر شهرهای اردبیل و مشگین شهر در ششمین جشنواره تئاتر منطقه ای معلولان طلوع با کسب جوایز بازیگری، درخشیدند.

به گزارش خبرنگار ایران تئاتر از اردبیل، در جریان برگزاری ششمین جشنواره تئاتر منطقه ای معلولان طلوع که در شهر زنجان برگزار شد و هنرمندان تئاتر شهرستان های اردبیل و مشگین شهر با نمایش های «ساعت پنج» نوشته اردشیر عابدی به کارگردانی رضا طالبی و «عاقبت پس انداز» نوشته قربان زاده به کارگردانی جلال محمدلو حضور داشتند، توانستند جوایز بازیگری را کسب کنند.
در بخش بازیگری مرد، جلال محمدلو کسانق برای بازی در نمایش«عاقبت پس انداز» از مشگین شهر، رتبه دوم را به خود اختصاص داد و در بخش بازیگری مرد جسمی-حرکتی هم حسن عیسی زاده بازیگر نمایش «عاقبت پس انداز» از مشگین شهر رتبه سوم این بخش را به خود اختصاص داد.
در بخش بازیگری مرد ذهنی هم، هیات داوران به اتفاق آراء با اهداء لوح تقدیر و هدیه نقدی به طور جداگانه به آقای مهدی حسن بخشی، مهدی عمرانی پریخانی، کاظم ابراهیمی، حسین همت اوغلی، مهرداد اسماعیلی، عظیم نیازی، رضا موسی زاده، غلامرضا موذن زاده، شهرام بیوک آقازاده و معصومه حسین زاده ایوان لو از بازیگران نمایش «عاقبت پس انداز» از اردبیل، قدردانی کرد.
در بخش بازیگری مرد اختلال بینایی، هیات داوران، تنها جایزه خود را به کریم شعبان علی زاده بازیگر نمایش «ساعت 5»از اردبیل اعطا کرد. در این جشنواره همچنین آلپ رجبعلی زاده برای طراحی آفیش و بروشور نمایش«ساعت 5» از اردبیل حائز رتبه تقدیر هیئت داوران شد.
 

 




مطالب مرتبط

از سوی مدیرکل هنرهای نمایشی

اعضای شورای ارزشیابی و نظارت بر نمایش پارس آباد منصوب شدند
از سوی مدیرکل هنرهای نمایشی

اعضای شورای ارزشیابی و نظارت بر نمایش پارس آباد منصوب شدند

با معرفی مدیرکل فرهنگ و ارشاداسلامی استان و با صدور ابلاغ های جداگانه‌ای توسط مدیرکل هنرهای نمایشی، اعضای شورای ارزشیابی و نظارت بر نمایش شهرستان پارس آباد منصوب شدند.

|

نظرات کاربران