در حال بارگذاری ...

هیئت انتخاب جشنواره تئاتر استانی اردبیل معرفی شد

محمدسیمزاری، علی حسن‌زاده و بهرام پوردنیا، به عنوان اعضای هیئت انتخاب سی‌امین جشنواره تئاتر استان اردبیل معرفی شدند.

به گزارش خبرنگار ایران تئاتر در اردبیل، ناصر رهنماآذر، دبیر سی‌امین جشنواره تئاتر این استان، با تائید عبدالله بحرالعلومی (مدیرکل فرهنگ و ارشاداسلامی اردبیل)، احکام اعضای هیئت انتخاب این رویداد نمایشی را صادر کرد.

بر این اساس، محمد سیمزاری، علی حسن‌زاده و بهرام پوردنیا از هنرمندان و فعالین تئاتری استان، به‌عنوان اعضای هیئت انتخاب این رویداد نمایشی معرفی شدند.

«من یک اسب هستم» به کارگردانی جلال رستمی‌راد، «پارافریز ماراساد» به کارگردانی محمدتقی خسروی، «رویای پرواز» به کارگردانی نسرین ایمان‌پور، «زندگی یخی» به کارگردانی میلاد اسدالله‌زاده، «رحمت» به کارگردانی پویااسدالهی، «قسمت» به کارگردانی ذبیح‌الله صدری، «صدآفرین» به کارگردانی حسن مهدی‌زاده، ««اولین بار که اومدی خونمون» به کارگردانی حسن مهدی‌زاده، «دون کیشوت» به کارگردانی مسعود گوزلی، «32این ماه ساعت 25» به کارگردانی قاسم (امید) محمدلو، «کمدی ارتفاعات» به کارگردانی فرید معتمدی، «بیگانه در خانه» به کارگردانی یاشار منوچهری، «یادداشت‌های روزانه یک مرد» به کارگردانی اکبر محمدی، «آخرین نامه» به کارگردانی محمد رزمی، «این همه شب است» به کارگردانی محمدرضا مهدویان و «شکوفه‌های پژمرده» به کارگردانی سجاد ضامنی، نمایش هایی هستند که در روزهای چهارم تا هفتم آذرماه به صورت حضوری، مورد بازبینی هیئت انتخاب قرار می‌گیرند.

نمایش‌های برگزیده جشنواره‌های تئاتر منطقه‌ای مغان، خلخال و مشگین شهر در این مرحله از جشنواره حضور نداشته و در مرحله نهایی و اصلی این رویداد مهم تئاتری استان، در کنار نمایش‌های منتخب هیئت بازبینی اجرا خواهند شد.




مطالب مرتبط

از سوی مدیرکل هنرهای نمایشی

اعضای شورای ارزشیابی و نظارت بر نمایش پارس آباد منصوب شدند
از سوی مدیرکل هنرهای نمایشی

اعضای شورای ارزشیابی و نظارت بر نمایش پارس آباد منصوب شدند

با معرفی مدیرکل فرهنگ و ارشاداسلامی استان و با صدور ابلاغ های جداگانه‌ای توسط مدیرکل هنرهای نمایشی، اعضای شورای ارزشیابی و نظارت بر نمایش شهرستان پارس آباد منصوب شدند.

|

نظرات کاربران