در حال بارگذاری ...

نمایش«تکرار» جمشید خانیان در مشگین شهر اجرا شد

نمایش«تکرار» نوشته جمشید خانیان در تالار اندیشه مجتمع فرهنگی و هنری مشگین شهر اجرا شد.

به گزارش خبرنگار ایران تئاتر از اردبیل؛ در دومین روز از هفتمین دوره جشنواره تئاتر منطقه ای مشگین شهر که روزهای دوم تا چهارم آذر و با اجرای 7نمایش از تولیدات گروه های نمایشی و هنرمندان شهرستان های نیر و مشگین شهر در تالار اندیشه این شهر برگزار می شود، در بخش این رویداد تواتری، مهدی احدی از هنرمندان تئاتر مشگین شهری، نمایش«تکرار» نوشته جمشید خانیان را در تالار اندیشه مجتمع فرهنگی و هنری این شهر برای هنرمندان و گروه های نمایشی و نیز علاقه مندان به نمایش اجرا کرد. تنها بازیگر این نمایش، مهدی احدی بود و  «سگ‌خوری» نمایشی قصه‌محور است که با کشش و تعلیق مناسب و شخصیت‌پردازی جذاب و دیالوگ‌نویسی خاص و متکی بر گویش یک خرده فرهنگ قشر حاشیه‌نشین شهری، یک گروگانگیری را در شرایطی ویژه به نمایش می‌گذارد. نعیم و شاهده، دو شخصیت اصلی این نمایش، سگی را به گروگان می گیرند. بحث و جدل بین نعیم و شاهده موجب مرگ همسایه می شود و ...

فائزه اسمعیل زاده و شهراد متولی برای این نمایش ایفای نقش کردند و امیررضا بوبخت، شهریار متولی و فاطمه فلنگی، این دو بازیگر را در اجرای نمایش همراهی کردند. شهراد متولی، نوید احمدزاده، رضا حسین اوغلی، هادی رحیمی، اسماعیل نصیرنژاد، مهدی موممنی، آیدین آقاجانی، سینا منتظر نظام و فاطمه فلنگی هم از عوامل اجرایی این نمایش بودند. 

هفتمین دوره جشنواره تئاتر منطقه ای مشگین شهر با حضور گروه های نمایشی منطقه در دو بخش مسابقه و جنبی به دبیری کاظم جهانگیر زاده و با فضاوت محمد تقی اسماعیلی، جاوید رخشانی و بهمن خادم مسجد به همت اداره کل فرهنگ و. ارشاداسلامی استان اردبیل، اداره فرهنگ و ارشاداسلامی مشگین شهر و موسسه فرهنگی و هنری یاشیل یاز آفاق آذربایجان در تالار اندیشه مشگین شهر برگزار می شود.




مطالب مرتبط

از سوی مدیرکل هنرهای نمایشی

اعضای شورای ارزشیابی و نظارت بر نمایش پارس آباد منصوب شدند
از سوی مدیرکل هنرهای نمایشی

اعضای شورای ارزشیابی و نظارت بر نمایش پارس آباد منصوب شدند

با معرفی مدیرکل فرهنگ و ارشاداسلامی استان و با صدور ابلاغ های جداگانه‌ای توسط مدیرکل هنرهای نمایشی، اعضای شورای ارزشیابی و نظارت بر نمایش شهرستان پارس آباد منصوب شدند.

|

نظرات کاربران