در حال بارگذاری ...
جشنواره تئاتر استانی اردبیل:

اجرای 3 نمایش در 3 شهر استان اردبیل

نمایش های «اینجا همیشه شب است»، «رحمت»، «دن کیشوت» و «۳۲این ماه ساعت ۲۵» در شهرهای نیر، گرمی، بیله سوار و مشگین شهر اجرا شدند.

به گزارش خبرنگار ایران تئاتر از اردبیل، هنرمندان، گروه های نمایشی و علاقه مندان به نمایش در شهرهای نیر، گرمی، بیله سوار و پارس آباد و در قالب سی امین دوره جشنواره تئاتر  استانی اردبیل با حضور در مجتمع فرهنگی و هنری الغدیر، تالار حافظ، مجتمع فرهنگی و هنری امام علی(ع) و تالار اندیشه از اجرای نمایش های «اینجا همیشه شب است»، «رحمت»، «دن کیشوت» و «32این ماه ساعت 25» استقبال کردند. نمایش «اینجا همه شب است» نوشته مجید برجعلی‌زاده و کار مشترک سجاد ضامنی و محمدرضا مهدویان است و در آن هاجر مهدویان، مونا ایمانپور و صغری شهامتی ایفای نقش کردند. در این نمایش همچنین بهاره شهامتی، مهدی صبوری، امید طاعتی، احسان طاعتی، امیر علی مهدویان، مونا ایمانپور، آراز مهدویان و سهیل بیرنک به عنوان عوامل فنی و اجرای حضور داشتند.

نمایش «رحمت» هم نوشته پژمان شاهوردی است که توسط پویا اسدالهی کارگردانی کرده و تنها بازیگر آن هم مصطفی حسین پور بود. ذبیح الله صدری، رسول صفایی، زهرا حیدرزاده، اسلام حامدی، موسی جهانی، ثریا بدلی، فتح الله صدری، فاطمه بدلی، نیما اوجاقی، حسین برونوس، عبدالعلی صمدی، مبینا باوفا، محمد رضا امینی فر و شبنم پیرزاده هم در اجرای این نمایش پویا اسدالهی را همراهی کرده اند.

نمایش«دن کیشوت» را هم ابراهیم ابراهیمی مسعود گوزلی کارگردانی کرده است. محمدرضا باوفا و مسعود گوزلی بازیگران این نمایش بودند و نوید زاهد انارکی، علی نوروزی، یوسف دادجو، مهدیس گوزلی، سید رسول فاطمی، محسن شاهی، رقیه محمدی، لیلی ابراهیم پور، نعمت کهندل، بابک صوری، جابر رستمی زاده، ابوالفضل نجفی، رقیه زکی پور، المیرا نیک نفس، جابر فتحی، سهند جوانشیر، آرین عبادی و مجتبی باوفا در اجرای این نمایش به عنوان عوامل صحنه و اجرا همکاری داشتند.  




مطالب مرتبط

از سوی مدیرکل هنرهای نمایشی

اعضای شورای ارزشیابی و نظارت بر نمایش بیله سوار منصوب شدند
از سوی مدیرکل هنرهای نمایشی

اعضای شورای ارزشیابی و نظارت بر نمایش بیله سوار منصوب شدند

با معرفی مدیرکل فرهنگ و ارشاداسلامی استان و با صدور ابلاغ های جداگانه‌ای توسط مدیرکل هنرهای نمایشی، اعضای شورای ارزشیابی و نظارت بر نمایش شهرستان بیله سوار منصوب شدند.

|

مدیرکل هنرهای نمایشی کشور مطرح کرد:

جشنواره تئاتر مرزداران رویداد تئاتری منحصر به فرد است
مدیرکل هنرهای نمایشی کشور مطرح کرد:

جشنواره تئاتر مرزداران رویداد تئاتری منحصر به فرد است

کاظم نظری مدیرکل هنرهای نمایشی در نشست با مسئولین استانی و شهرستانی در بیله سوار با اشاره به قابلیت های جشنواره تئاتر مرزداران، جشنواره تئاتر مرزداران را منحصر به فردترین و خاص‌ترین رویداد تئاتری در دنیا با موضوع مرز و مرزداری دانست.

|

نظرات کاربران