در حال بارگذاری ...

در خشش هنرمندان اردبیلی در جشنواره بین المللی تئاتر مقاومت

گروه اجرایی نمایش«قصیده ای برای نجمه» جوایز نویسندگی، موسیقی و بازیگری نوجوان جشنواره بین المللی تئاتر مقاومت را به خود اختصاص داد.

به گزارش خبرنگار ایران تئاتر از اردبیل، در جریان برگزاری هیجدهمین دوره جشنواره بین المللی تئاتر مقاومت که با حضور 12 نمایش از استان های مختلف کشور در مشهد مقدس برگزار شد، گروه اجرایی نمایش«قصیده ای برای نجمه» جوایز نویسندگی، موسیقی و بازیگری نوجوان این رویداد بین المللی تئاتر را به خود اختصاص داد. بر اساس آرای هیئت داوران این دوره از جشنواره تئاتر بین المللی مقاومت، کامران شهلایی، بهرام رجبعلی زاده و سیده عسل مجیدی به خاطر نگارش، آهنگ سازی و موسیقی متن و بازیگری در نمایش«قصیده ای برای نجمه»، جوایز نمایشنامه نویسی، موسیقی و بازیگری نوجوان این جشنواره را دریافت کردند. مریم راثی رحیمی و سید سعید موسوی هم برای بازی در این نمایش، کاندیدای بهترین بازیگری بودند. این نمایش نوشته کامران شهلایی است که توسط کیوان پور محمدتقی کارگردانی شده است.

سیدسعید موسوی، مریم راثی رحیمی، ماریا راثی رحیمی، میر شهاب نعمتی، سیده عسل مجیدی و پارمین پورمحمدتقی بازیگران این نمایش بودند و رضا صاحب نظر به عنوان طراح و اجرای گریم، بهرام رجبعلی زاده به عنوان آهنگساز و نوازنده و محمد فولادلو شهریور به عنوان دستیار کارگردان، کیوان پور محمد تقی را در اجرای این نمایش همراهی کردند.

بخش صحنه‌ای هجدهمین جشنواره بین‌المللی تئاتر مقاومت با اجرای نمایش‌هایی از استان های یزد، اصفهان، خراسان رضوی، فارس، تهران و اردبیل  روزهای دوازدهم تا پانزدهم آذر ماه در برگزار شده است.

پیش از این نیز در بخش رادیو تئاتر این جشنواره که با حضور 11نمایش از استان های مختلف کشور در شیراز برگزار شد، سولماز ملکی، شاهد مجتهدزاده اردبیلی و حسین نوروز زاده از هنرمندان تئاتر اردبیل با نمایش«آخماز»، جوایز بهترین تهیه کنندگی، جایزه دوم کارگردانی و رتبه سوم بازیگری مرد این بخش را به خود اختصاص داده بودند.

این نمایش در بخش رادیو تئاتر سی و هشتمین دوره جشنواره بین المللی تئاتر فجر هم حضور داشت.

 




مطالب مرتبط

از سوی مدیرکل هنرهای نمایشی

اعضای شورای ارزشیابی و نظارت بر نمایش پارس آباد منصوب شدند
از سوی مدیرکل هنرهای نمایشی

اعضای شورای ارزشیابی و نظارت بر نمایش پارس آباد منصوب شدند

با معرفی مدیرکل فرهنگ و ارشاداسلامی استان و با صدور ابلاغ های جداگانه‌ای توسط مدیرکل هنرهای نمایشی، اعضای شورای ارزشیابی و نظارت بر نمایش شهرستان پارس آباد منصوب شدند.

|

به مناسبت روز جهانی تئاتر و روز ملی هنرهای نمایشی انجام شد:

بازدید هنرمندان تئاتر استان از تالار شهر اردبیل
به مناسبت روز جهانی تئاتر و روز ملی هنرهای نمایشی انجام شد:

بازدید هنرمندان تئاتر استان از تالار شهر اردبیل

همزمان با روز جهانی تئاتر و روز ملی هنرهای نمایشی، جمعی از تئاتری های استان با حضور در محل اجرای تالارشهر اردبیل، از نزدیک در جریان ساخت این پروژه عظیم فرهنگی و هنری قرار گرفتند.

|

نظرات کاربران