در حال بارگذاری ...
بیانیه هیئت داوران جشنواره تئاتر طنز شادمانه:

تئاتر وسیله‌ای برای رسیدن به کمال انسانی است

هیئت داوران جشنواره استانی تئاتر طنز شادمانه که در شهرستان گرمی برگزار می‌شود، در بیانیه‌ای، تئاتر را وسیله‌ای برای رسیدن به کمال انسانی معرفی کرد.

به گزارش خبرنگار ایران تئاتر در استان اردبیل، بهرام پوردنیا، عباس جاهد و صمد فریدی، داوران پنجمین دوره جشنواره استانی تئاتر طنز شادمانه، بیانیه‌ای را منتشر کردند.

«با نام و یاد خدای مهربان
خداوند زیباست و دوستدار زیبایی
تئاتر وسیله‌ای است برای رسیدن به کمال انسانی؛ به آگاهی رسیدن و آگاهی دادن؛ به عشق رسیدن و عشق جاری کردن؛ درک معرفت و انتشار دادن آن و به طورکلی زیبا اندیشیدن و زیبا سخن گفتن؛ زیبا نگریستن و خلق لحظه‌های ناب زندگی انسانی.
خداوند را شاکریم که توفیقی عنایت فرمود تا در شهریور امسال در نقطه صفر مرزی، یادگار دوران کهن ایران زمین، در شهرستان گرمی شاهد برگزاری مطلوب پنجمین جشنواره طنز شادمانه باشیم.
جشنواره‌ای که در دوران طلایی خود در این شهرستان، بزرگانی چون فیروز داوودی و محمدحسین اجارودی را در خود جای داده و از خواسته‌های ایشان نیز  برگزاری جشنواره‌های این چنینی در این شهرستان بود که با همت و تلاش مدیران ساعی و عاشق هم اکنون این اتفاق مهم را شاهد هستیم.
یادشان گرامی و روحشان قرین رحمت حضرت احدیت
عزیزان و سروران:
نظر هیئت داوران پنجمین جشنواره استانی تئاتر طنز شادمانه به لحاظ رسیدن به اهداف والا و کسب شرایط بهتر و پویاتر نکاتی در ذیل اشاره می‌‌کند:
۱. پرداخت جدی به آموزش و تشکیل مکرر کارگاه‌های آموزشی .
۲. تشویق و ترغیب نویسنده‌های بومی و حمایت از ایشان در خصوص پژوهش و نگارش اثر، چرا که برای ایجاد و تولید یک اثر ماندگار از جمله مهم‌ترین بخش‌ها محسوب می‌شود.
۳. انتظار می‌رود مدیران محترم جهادی استان و شهرستان با همت ویژه خود که همگان سراغ دارند توجه ویژه به زیرساخت‌ها، تجهیز مناسب سالن‌ها، ایجاد پلاتو و فضاهای کارگاهی اقدام فرموده تا این جشنواره قابلیت تبدیل شدن به جشنواره‌های منطقه‌ای هم داشته باشد.
۴. به لحاظ مستعد بودن شهرستان، توجه ویژه به آداب و رسوم فعالیت‌های مختلف بومی و محلی و نشر صحیح عادات و رفتارهای فولکلور زندگی اجتماعی منطقه لازم و ضروری است.
در خاتمه ضمن تقدیر و تشکر مجدد از زحمات جناب آقای دکتر رجبی، مدیر کل محترم ارشاد استان و جناب آقای سعید نوریان، معاون محترم هنری سینمایی استان و مسئولین شهرستان به ویژه فرماندار معزز و هنردوست جناب آقای مهندس مولایی که نسبت به احیاء و راه‌اندازی مجدد این جشنواره شدند، امیدواریم با تلاش جمعی این مدیران جهادی و ساعی بیش از پیش شاهد رشد و شکوفایی و تداوم سالانه برگزاری این جشنواره محبوب باشیم .»




مطالب مرتبط

در نشست هماهنگی جشنواره تئاتر منطقه‌ای مغان مطرح شد

رویدادی برای ارتقاء فرهنگ شهرستان‌های بیله سوار، پارس آباد و گرمی
در نشست هماهنگی جشنواره تئاتر منطقه‌ای مغان مطرح شد

رویدادی برای ارتقاء فرهنگ شهرستان‌های بیله سوار، پارس آباد و گرمی

در نشست برنامه‌ریزی و هماهنگی بیست‌ودومین دوره جشنواره تئاتر منطقه‌ای مغان، این رویداد بسیار با اهمیت خوانده شد که فرهنگ عمومی شهرستان‌های بیله سوار، پارس آباد و گرمی را ارتقاء داده است.

|

نظرات کاربران