در حال بارگذاری ...

شورای سیاست‌گذاری جشنواره تئاتر استانی اردبیل تشکیل جلسه داد

در سیزدهمین روز مهرماه، نشست شورای سیاست‌گذاری دوره سی‌و‌یکم جشنواره تئاتر استانی اردبیل با حضور مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان برگزار شد.

به گزارش خبرنگار ایران تئاتر در اردبیل، نشست شورای سیاست‌گذاری سی‌ویکمین دوره جشنواره تئاتر استانی، با حضور امیر رجبی، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی  اردبیل و اعضای این شورا، پنجشنبه 13 مهر برگزار شد.

در این نشست، امیر رجبی، مدیرکل فرهنک و ارشاد اسلامی اردبیل، با قدردانی از تلاش‌های انجام شده برای رونق تئاتر در استان، برگزاری جشنواره تئاتر استانی را حرکتی ارزشمند برای ارج نهادن به تلاش‌های هنرمندان و گروه‌های نمایشی استان عنوان کرد و با اشاره به درخشش هنرمندان استان در رویدادهای نمایشی به‌ویژه رویدادهای ملی و بین المللی، نقش جشنواره‌های تئاتری را در کشف و پرورش استعداهای نمایشی انکارناپذیر خواند.

او با بیان اینکه دوره سی‌ام این رویداد تئاتری با شرایطی خاص اجرا شد، افزود: «علیرغم این شرایط خاص، 12گروه در دوره سی‌ام جشنواره تئاتر استانی حضور داشتند که ماحصل این حضور ارزشمند، شرکت سه گروه نمایشی از استان در جشنواره تئاتر منطقه‌ای کشور در کرمانشاه بود.»

امیر رجبی، با ابراز خرسندی از شکل‌گیری دوباره انجمن هنرهای نمایشی استان و برگزاری منظم مجمع عمومی و انتخابات این انجمن با حضور حداکثری هنرمندان تئاتر استان، نقش انجمن هنرهای نمایشی استان را در تعامل با دستگاه‌های اجرایی برای جلب مشارکت‌ها و همراهی‌ها و رونق تئاتر شهرستان‌ها مهم خواند و بر ضرورت همدلی و همراهی بیشتر بین هنرمندان و گروه‌های نمایشی استان تاکید کرد.

رئیس شورای سیاست‌گذاری سی‌ویکمین دوره جشنواره تئاتر استانی اردبیل، این رویداد را محلی برای معرفی و نمایش توانمندی‌های نمایشی هنرمندان و گروه‌های نمایشی استان عنوان کرد و با اعلام اینکه عدالت فرهنگی و تمرکززدایی فعالیت‌های فرهنگی و هنری از مهم‌ترین اولویت‌های این اداره‌کل است، با اشاره به برگزاری جشنواره‌های متعدد تئاتری در سال جاری، از توجه و اهتمام ویژه نسبت به جلب و جذب مشارکت‌ها و همراهی همه هنرمندان استان در برگزاری این رویدادها خبر داد.

در این نشست، با انتخاب اعضای شورای سیاست‌گذاری، سعید نوریان به عنوان دبیر سی‌و‌یکمین دوره جشنواره تئاتر استان اردبیل انتخاب شد.

تاکید بر تشکیل دبیرخانه، انتخاب دبیران اجرایی بخش‌های صحنه‌ای و خیابانی، تدوین برنامه‌های جشنواره و نیز نحوه جلب همراهی‌های هنرمندان و دستگاه‌های اجرایی از مهم‌ترین مصوبات این نشست بود. امیر رجبی، سعید نوریان، غریب منوچهری، علی دانش، احمد مسرت، عباس جاهد و مجید برجعلی‌زاده، اعضای شورای سیاست‌گذاری سی‌ویکمین دوره جشنواره تئاتر استان اردبیل هستند.

 

 




مطالب مرتبط

در تالار ناظرزاده کرمانی:

مسئولان و هنرمندان تئاتر استان اردبیل به تماشای نمایش «1320» نشستند
در تالار ناظرزاده کرمانی:

مسئولان و هنرمندان تئاتر استان اردبیل به تماشای نمایش «1320» نشستند

امیر رجبی مدیر کل فرهنگ و ارشاداسلامی، سعید نوریان، آتش تقی پور، اتابک نادری، غریب منوچهری، الهه زحمتی و جمعی از هنرمندان تئاتر استان اردبیل با حضور در تالار استاد ناظرزاده کرمانی، نمایش«1320» را تماشا کردند.

|

کاظم نظری در نشست با هنرمندان تئاتر استان اردبیل مطرح کرد

ضرورت تاسیس سازمان تئاتر
کاظم نظری در نشست با هنرمندان تئاتر استان اردبیل مطرح کرد

ضرورت تاسیس سازمان تئاتر

کاظم نظری، مدیرکل هنرهای نمایشی در نشست با هنرمندان تئاتر استان اردبیل با تاکید بر ضرورت تشکیل سازمان تئاتر، این موضوع را مطرح کرد که ایجاد این سازمان زمینه‌ساز حمایت از گروه‌های نمایشی شده و انسجام بیشتری به حوزه هنرهای نمایشی می‌دهد و می‌تواند در جذب اعتبارات بیشتر برای ...

|

در دیدارهای مدیرکل هنرهای نمایشی در استان اردبیل تاکید شد

از ضرورت راه‌اندازی سالن اختصاصی تئاتر تا حمایت از تولیدات نمایشی
در دیدارهای مدیرکل هنرهای نمایشی در استان اردبیل تاکید شد

از ضرورت راه‌اندازی سالن اختصاصی تئاتر تا حمایت از تولیدات نمایشی

کاظم نظری در دیدارهایی با مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی اردبیل و اعضای هیئت مدیره انجمن هنرهای نمایشی این استان، از تلاش‌های انجام گرفته برای جذب اعتبارات لازم برای تولید آثار نمایشی در سراسر کشور خبر داد.

|

در پیام مدیرکل ارشاد عنوان شده است:

شکوه دوباره تئاتر در دارالارشاد استان اردبیل
در پیام مدیرکل ارشاد عنوان شده است:

شکوه دوباره تئاتر در دارالارشاد استان اردبیل

مدیرکل فرهنگ و ارشاداسلامی استان اردبیل با صدور پیامی به مناسبت آغاز سی و یکمین دوره جشنواره تئاتر استاتی اردبیل، این رویداد را شکوه دوباره تئاتر استان دارالارشاد اردبیل عنوان کرد.

|

نظرات کاربران