در حال بارگذاری ...
با هدف بررسی طرح هایی اجرایی:

سومین نشست شورای سیاستگذاری جشنواره تئاتر استانی اردبیل برگزار شد

شورای سیاستگذاری سی و یکمین دوره جشنواره تئاتر استانی اردبیل تشکیل جلسه داد.

به گزارش خبرنگار ایران تئاتر در اردبیل، سومین نشست شورای سیاست‌گذاری سی‌ویکمین دوره جشنواره تئاتر استانی، باهدف ارائه و بررسی طرح های اجرایی برگزار شد.

در این نشست که به ریاست معاونت هنری و سینمایی اداره کل فرهنگ و ارشاداسلامی استان و با حضور سعید نوریان، احمد مسرت، عباس جاهد، غریب منوچهری و مجید برجعلی زاده از اعضای شورای سیاستگذاری برگزار شد، زمینه های برگزاری باشکوه دوره سی و یکم جشنواره تئاتر استانی اردبیل برسی شد. سعید نوریان دبیر جشنواره در این نشست با اعلام اینکه تاکنون 16 نمایش برای حضور در جشنواره ثبت نام کرده اند، از مهلت ثبت نام تا 5 آبان خبر دادو وی با بیان اینکه بازبینی نمایش های متقاضی در دو بخش خیابانی و صحنه روزهای ششم تا دهم آبان ماه و به صورت حضوری انجام خواهد شد، بر حضور حداکثری گروه های نمایشی استان در این رویداد تئاتری تاکید کرد. دبیر سی و یکمین دوره جشنواره تئاتر استانی، این جشنواره را ویترین نمایش استان و محل نمایش آخرین تولیدات گروه های نمایشی استان عنوان کرد و با اشاره به احیای دوباره بخش خیابانی، از اجرای این جشنواره در روزهای 17تا 20 آبان در سالن های بیضای اردبیلی، پلاتوی استاد نجفلو و تالار شمس عطار اردبیلی مجتمع فرهنگی و هنری فدک خبر داد.

معرفی و انتخاب دبیران اجرایی بخش های صحنه ای و خیابانی و مسئول دبیرخانه، ارائه طرح مالی، ارائه طرح ها و پیشنهادات اجرایی اعضای شورا، تاکید بر استفاده از نمایش های تولید شده برای اجرای در روزهای قبل از برگزاری جشنواره، نحوه انتخاب اعضای هیئت های انتخاب و داوری، صدور مجوز اجرای عمومی برای نمایشی های متقاضی در زمان بازبینی و بهره گیری از هنرمندان استان در بخش های مختلف اجرایی جشنواره از مهم ترین مباحث و موضوعات طرح شده در این نشست بود.

سی و یکمین دوره جشنواره تئاتر استانی اردبیل در دوبخش خیابانی و صحنه ای به دبیری سعید نوریان به همت اداره کل فرهنگ و ارشاداسلامی و انجمن هنرهای نمایشی استان با مشارکت و همراهی اداره کل هنرهای نمایشی، انجمن هنرهای نمایشی ایران و موسسه فرهنگی و هنری سروش نغمه امید در نیمه دوم آبان ماه در اردبیل برگزار می شود.

 

 




مطالب مرتبط

به مناسبت روز جهانی تئاتر و روز ملی هنرهای نمایشی انجام شد:

بازدید هنرمندان تئاتر استان از تالار شهر اردبیل
به مناسبت روز جهانی تئاتر و روز ملی هنرهای نمایشی انجام شد:

بازدید هنرمندان تئاتر استان از تالار شهر اردبیل

همزمان با روز جهانی تئاتر و روز ملی هنرهای نمایشی، جمعی از تئاتری های استان با حضور در محل اجرای تالارشهر اردبیل، از نزدیک در جریان ساخت این پروژه عظیم فرهنگی و هنری قرار گرفتند.

|

به بهانه حلول سال نو و روز جهانی تئاتر:

یادی از هنرمندانی که عشق را در صحنه ها جاری ساخته‌اند
به بهانه حلول سال نو و روز جهانی تئاتر:

یادی از هنرمندانی که عشق را در صحنه ها جاری ساخته‌اند

حلول دوباره خورشید بهاری و تقارن هفتمین روز بهار مهرآفرین با روز جهانی تئاتر و روز ملی هنرهای نمایشی، فرصتی دیگر برای تکریم هنرمندان سفرکرده ای است که هریک سهمی مهم در ارتقای تئاتر استان داشته و زمینه ارتقای آن را فراهم کرده اند.

|

نظرات کاربران