در حال بارگذاری ...

نمایشنامه «سه زن» اثر نویسنده خلخالی برگزیده جشنواره ملی فانوس شد

در هفتمین دوره جشنواره ملی فانوس که در بخش‌های مختلف برگزار شد، مجید برجعلی زاده با نمایشنامه«سه زن» جایزه رتبه دوم بخش نمایشنامه نویسی را کسب کرد.

به گزارش خبرنگار ایران تئاتر در استان اردبیل، در هفتمین دوره جشنواره ملی فانوس که در بخش‌های فیلم، موسیقی و سرود، هنر‌های نمایشی، هنر‌های تجسمی، تولیدات رادیویی و بخش ویژه دانش‌آموزی در تبریز برگزار شد، با انتخاب افشاری، سلیمانی و معصومی داوران بخش تئاتر، مجید برجعلی زاده از هنرمندان خلخالی تئاتر استان اردبیل با نمایشنامه«سه زن» جایزه رتبه دوم بخش  نمایشنامه نویسی را کسب کرد.

این جشنواره هنری با هدف بهره گیری از قاب‌های متنوع و جذاب هنری، گفتمان سازی هنر دفاع مقدس مبتنی بر توصیه‌های مقام رهبری، تبدیل دانش ضمنی به دانش تصویری دوران دفاع مقدس، ارتقای کیفی تولیدات هنری دفاع مقدس، گسترش ارتباط و جذب هنرمندان فعال در این حوزه و ارتباط موثر با نسل جوان و تشویق آن‌ها به تولیدات فاخر با حضور منتخبین استان ها به میزبانی تبریز برگزار و در مراسمی از 19 منتخب بخش های مختلف این رویداد فرهنگی و هنری تجلیل شد. برگزار شده است. نفر اول بخش نمایشنامه نویسی هم محسن رحمانی از تهران بود که اصالت مشگین شهری دارد.

نمایشنامه «سه زن» که با موضوع مقاومت و دفاع مقدس نوشته شده، داستان زندگی سه زن ایرانی است که زندگی آن ها به هم گره خورده  و سرگذشت هر کدام به طور متفاوت در نمایشنامه بیان می‌شود.




مطالب مرتبط

نظرات کاربران