در حال بارگذاری ...

دبیران اجرایی بخش‌های صحنه‌ای و خیابانی جشنواره تئاتر استان اردبیل منصوب شدند

سعیدنوریان، احمد مسرت و علی دانش را به عنوان دبیران اجرایی بخش‌های صحنه‌ای و خیابانی جشنواره تئاتر استانی اردبیل منصوب کرد.

به گزارش خبرنگار ایران تئاتر در استان اردبیل، سعید نوریان، قائم مقام رئیس شورای سیاست‌گذاری و دبیر سی‌ و یکمین دوره جشنواره تئاتر استان اردبیل، با صدور ابلاغ‌های جداگانه‌ای، احمد مسرت و علی دانش را به عنوان دبیران اجرایی بخش‌های خیابانی و صحنه‌ای سی‌ ویکمین دوره جشنواره تئاتر استان، منصوب کرد.

در ابلاغ دبیران اجرایی بخش‌های صحنه‌ای و خیابانی آمده است:

« استان اردبیل در حالی مهیای برگزاری سی و یکمین دوره جشنواره تئاتر استانی است که تاکنون سی دوره را با همراهی هنرمندان و گروه‌های نمایشی و با بهره‌گیری از ظرفیت‌های نمایشی شهرستان‌های استان با موفقیت و سربلندی برگزار کرده است و اینک در تجربه ای دیگر مهیای برگزاری دوره سی و یکم خود در بخش های صحنه‌ای و خیابانی و همزمان با سی و پنجمین دوره جشنواره تئاتر استان‌های کشور در آبان ماه سالجاری در شهر اردبیل است.

با عنایت به برگزاری این رویداد تئاتری به عنوان مهم‌ترین رویداد نمایشی استان و با توجه به تعهد، تخصص و تجارب ارزنده آن جنابان، به عنوان دبیران اجرایی بخش‌های خیابانی و صحنه‌ای  این دوره از جشنواره تئاتر استانی اردبیل منصوب می‌شوید. امید است با توکل به حضرت احدیت و در سایه توجهات حضرت ولیعصر (عج) با بهره‌مندی از همراهی‌ها و همکاری‌های هنرمندان و گروه‌های نمایشی در حسن انجام این وظیفه سنگین و رسالت خطیر موفق و سربلند باشید.»

 




مطالب مرتبط

به بهانه حلول سال نو و روز جهانی تئاتر:

یادی از هنرمندانی که عشق را در صحنه ها جاری ساخته‌اند
به بهانه حلول سال نو و روز جهانی تئاتر:

یادی از هنرمندانی که عشق را در صحنه ها جاری ساخته‌اند

حلول دوباره خورشید بهاری و تقارن هفتمین روز بهار مهرآفرین با روز جهانی تئاتر و روز ملی هنرهای نمایشی، فرصتی دیگر برای تکریم هنرمندان سفرکرده ای است که هریک سهمی مهم در ارتقای تئاتر استان داشته و زمینه ارتقای آن را فراهم کرده اند.

|

در تالار ناظرزاده کرمانی:

مسئولان و هنرمندان تئاتر استان اردبیل به تماشای نمایش «1320» نشستند
در تالار ناظرزاده کرمانی:

مسئولان و هنرمندان تئاتر استان اردبیل به تماشای نمایش «1320» نشستند

امیر رجبی مدیر کل فرهنگ و ارشاداسلامی، سعید نوریان، آتش تقی پور، اتابک نادری، غریب منوچهری، الهه زحمتی و جمعی از هنرمندان تئاتر استان اردبیل با حضور در تالار استاد ناظرزاده کرمانی، نمایش«1320» را تماشا کردند.

|

کاظم نظری در نشست با هنرمندان تئاتر استان اردبیل مطرح کرد

ضرورت تاسیس سازمان تئاتر
کاظم نظری در نشست با هنرمندان تئاتر استان اردبیل مطرح کرد

ضرورت تاسیس سازمان تئاتر

کاظم نظری، مدیرکل هنرهای نمایشی در نشست با هنرمندان تئاتر استان اردبیل با تاکید بر ضرورت تشکیل سازمان تئاتر، این موضوع را مطرح کرد که ایجاد این سازمان زمینه‌ساز حمایت از گروه‌های نمایشی شده و انسجام بیشتری به حوزه هنرهای نمایشی می‌دهد و می‌تواند در جذب اعتبارات بیشتر برای ...

|

نظرات کاربران