در حال بارگذاری ...

دبیران اجرایی بخش‌های صحنه‌ای و خیابانی جشنواره تئاتر استان اردبیل منصوب شدند

سعیدنوریان، احمد مسرت و علی دانش را به عنوان دبیران اجرایی بخش‌های صحنه‌ای و خیابانی جشنواره تئاتر استانی اردبیل منصوب کرد.

به گزارش خبرنگار ایران تئاتر در استان اردبیل، سعید نوریان، قائم مقام رئیس شورای سیاست‌گذاری و دبیر سی‌ و یکمین دوره جشنواره تئاتر استان اردبیل، با صدور ابلاغ‌های جداگانه‌ای، احمد مسرت و علی دانش را به عنوان دبیران اجرایی بخش‌های خیابانی و صحنه‌ای سی‌ ویکمین دوره جشنواره تئاتر استان، منصوب کرد.

در ابلاغ دبیران اجرایی بخش‌های صحنه‌ای و خیابانی آمده است:

« استان اردبیل در حالی مهیای برگزاری سی و یکمین دوره جشنواره تئاتر استانی است که تاکنون سی دوره را با همراهی هنرمندان و گروه‌های نمایشی و با بهره‌گیری از ظرفیت‌های نمایشی شهرستان‌های استان با موفقیت و سربلندی برگزار کرده است و اینک در تجربه ای دیگر مهیای برگزاری دوره سی و یکم خود در بخش های صحنه‌ای و خیابانی و همزمان با سی و پنجمین دوره جشنواره تئاتر استان‌های کشور در آبان ماه سالجاری در شهر اردبیل است.

با عنایت به برگزاری این رویداد تئاتری به عنوان مهم‌ترین رویداد نمایشی استان و با توجه به تعهد، تخصص و تجارب ارزنده آن جنابان، به عنوان دبیران اجرایی بخش‌های خیابانی و صحنه‌ای  این دوره از جشنواره تئاتر استانی اردبیل منصوب می‌شوید. امید است با توکل به حضرت احدیت و در سایه توجهات حضرت ولیعصر (عج) با بهره‌مندی از همراهی‌ها و همکاری‌های هنرمندان و گروه‌های نمایشی در حسن انجام این وظیفه سنگین و رسالت خطیر موفق و سربلند باشید.»

 




مطالب مرتبط

توسط سعید نوریان:

هیئت انتخاب بخش نمایش‌های خیابانی جشنواره تئاتر استان اردبیل منصوب شدند
توسط سعید نوریان:

هیئت انتخاب بخش نمایش‌های خیابانی جشنواره تئاتر استان اردبیل منصوب شدند

سعید نوریان با صدور ابلاغ های جداگانه ای، نادر مهدیلو، جاوید رخشانی و محمدرضا خدایی را به عنوان هیئت انتخاب بخش نمایش های خیابانی جشنواره تئاتر استانی اردبیل معرفی کرد.

|

به بهانه حلول سال نو و روز جهانی تئاتر:

یادی از هنرمندانی که عشق را در صحنه ها جاری ساخته‌اند
به بهانه حلول سال نو و روز جهانی تئاتر:

یادی از هنرمندانی که عشق را در صحنه ها جاری ساخته‌اند

حلول دوباره خورشید بهاری و تقارن هفتمین روز بهار مهرآفرین با روز جهانی تئاتر و روز ملی هنرهای نمایشی، فرصتی دیگر برای تکریم هنرمندان سفرکرده ای است که هریک سهمی مهم در ارتقای تئاتر استان داشته و زمینه ارتقای آن را فراهم کرده اند.

|

نظرات کاربران