در حال بارگذاری ...
در تالار شمس عطار اردبیلی:

«قصه دخترک و جنگل زیبا» اجرا شد

نمایش موزیکال«قصه دخترک و جنگل زیبا»به کارگردانی حسن شیخ زاده در تالار شمس عطار اردبیلی مجتمع فرهنگی و هنری فدک اردبیل اجرا شد.

به گزارش خبرنگار ایران تئاتر در اردبیل، موسسه نقش نگاران سایه هنر با مشارکت و همراهی اداره کل فرهنگ و ارشاداسلامی و آموزش و پرورش استان اردبیل، در سی امین روز مهر، نمایش موزیکال«قصه دخترک و جنگل زیبا» به کارگردانی حسن شیخ زاده را در قالب دو اجرا برای کودکان و نوجوانان و خانواده های علاقه مند به هنر نمایش در تالار شمس عطار اردبیلی مجتمع فرهنگی و هنری فدک اردبیل اجرا کرد.

در این نمایش که نوشته پرهام دلدار است، اسما انصاری، حسن شیخ زاده، سینا کیومرثی، آراز محمدی، آیدا سجادی، فاطمه دهقانی، محدثه عبدی، احسان زندیان، کوثر رمزی،مهیا رحیمی، آیلین فلاح و اسما آهنی ایفای نقش کردند.

سینا کیومرثی، ولی نعمتی، نورا نوریان، نازنین فوقی، نگار رسولی و لیلی نظری دیگر عوامل اجرایی این نمایش بودند.




مطالب مرتبط

نگاهی به نمایش«تراس»

آینده مال خانه به دوش ها است
نگاهی به نمایش«تراس»

آینده مال خانه به دوش ها است

ابتدا تصور می کنیم که نمایشی در ارتباط با خانواده و یا عشق میان زن و مرد را خواهیم دید اما به زودی مشخص می شود که بحث تنها مربوط به خانواده نیست و مقوله ای است مربوط به تمام دنیا و ارائه یک کاریکاتور تلخی که هر کدام از ما لاجرم درون آن کاریکاتور هستیم والبته همراه «ملالی» که ...

|

در نشست هماهنگی جشنواره تئاتر منطقه‌ای مغان مطرح شد

رویدادی برای ارتقاء فرهنگ شهرستان‌های بیله سوار، پارس آباد و گرمی
در نشست هماهنگی جشنواره تئاتر منطقه‌ای مغان مطرح شد

رویدادی برای ارتقاء فرهنگ شهرستان‌های بیله سوار، پارس آباد و گرمی

در نشست برنامه‌ریزی و هماهنگی بیست‌ودومین دوره جشنواره تئاتر منطقه‌ای مغان، این رویداد بسیار با اهمیت خوانده شد که فرهنگ عمومی شهرستان‌های بیله سوار، پارس آباد و گرمی را ارتقاء داده است.

|

نظرات کاربران