در حال بارگذاری ...
توسط سعید نوریان:

هیئت انتخاب بخش نمایش‌های خیابانی جشنواره تئاتر استان اردبیل منصوب شدند

سعید نوریان با صدور ابلاغ های جداگانه ای، نادر مهدیلو، جاوید رخشانی و محمدرضا خدایی را به عنوان هیئت انتخاب بخش نمایش های خیابانی جشنواره تئاتر استانی اردبیل معرفی کرد.

به گزارش خبرنگار ایران تئاتر در استان اردبیل؛ سعید نوریان، دبیر سی و یکمین دوره جشنواره تئاتر استان اردبیل با صدور ابلاغ‌های جداگانه‌ای، نادر مهدیلو، جاوید رخشانی و محمدرضا خدایی از فعالین تئاتری استان را به عنوان هیئت انتخاب بخش نمایش های خیابانی این رویداد تئاتری معرفی کرد.

در بخش خیابانی سی و یکمین دوره جشنواره تئاتر استانی اردبیل که پس از یک وقفه طولانی در برگزاری آن، دوباره احیاء شده است، این هیئت در دوازدهمین روز از آبان ماه جاری و از روی فیلم، نمایش های«واکسی» نوشته و کار سلمان شفیعی و «ترسه یول» نوشته و کار شیرزاد عسگری از شهرستان خلخال، «عتیقه» نوشته پژمان شاهوردی به کارگردانی پوریا حمیدی، «سرزمین» نوشته محمد افشاریبه کارگردانی محمد افشاری و فاطمه پرستار و «پیاده رو» نوشته و کار فرید معتمدی از شهرستان مشگین شهر، «خانواده نسبتا" خوشبخت» نوشته بابک زینالی به کارگردانی حسن مهدی زاده، و «عتیقه» نوشته پژمان شاهوردی به کارگردانی ذبیح الله صدری از شهرستان گرمی، «ساعت حرکت» نوشته مهدی صالحیار به کارگردانی رحیمه محمدی، «کانادادرای» نوشته مهدی صالحیار به کارگردانی رضا عمرانی و «عشق با طعم خردل» نوشته محمد رضا عبادیانی به کارگردانی آیسان کاری از شهرستان بیله سوار، «دوزقاپی» نوشته غلامحسین عطایی به کارگردانی فرامرز نوری آذر از شهرستان پارس آباد و «اعتبار» نوشته و کار حسن ملکی و «معبر»نوشته پژمان شاهوردی به کارگردانی کیوان پورمحمد تقی از شهرستان اردبیل مورد ارزیابی قرار خواهند داد.

این دوره از جشنواره تئاتر استانی به دبیری سعید نوریان در نیمه دوم آبان ماه سالجاری در سالن های مختلف تئاتر اردبیل برگزار می شود.

این جشنواره به همت اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اردبیل، اداره کل هنرهای نمایشی، انجمن هنرهای نمایشی ایران، انجمن هنرهای نمایشی استان اردبیل، اداره کل امورفرهنگی و اجتماعی استانداری اردبیل، شهرداری و شورای اسلامی شهر اردبیل، صداوسیمای مرکز استان اردبیل و موسسه فرهنگی و هنری سروش نغمه امید برگزار می‌شود.




مطالب مرتبط

کاظم نظری در نشست با هنرمندان تئاتر استان اردبیل مطرح کرد

ضرورت تاسیس سازمان تئاتر
کاظم نظری در نشست با هنرمندان تئاتر استان اردبیل مطرح کرد

ضرورت تاسیس سازمان تئاتر

کاظم نظری، مدیرکل هنرهای نمایشی در نشست با هنرمندان تئاتر استان اردبیل با تاکید بر ضرورت تشکیل سازمان تئاتر، این موضوع را مطرح کرد که ایجاد این سازمان زمینه‌ساز حمایت از گروه‌های نمایشی شده و انسجام بیشتری به حوزه هنرهای نمایشی می‌دهد و می‌تواند در جذب اعتبارات بیشتر برای ...

|

به مناسبت روز جهانی تئاتر و روز ملی هنرهای نمایشی انجام شد:

بازدید هنرمندان تئاتر استان از تالار شهر اردبیل
به مناسبت روز جهانی تئاتر و روز ملی هنرهای نمایشی انجام شد:

بازدید هنرمندان تئاتر استان از تالار شهر اردبیل

همزمان با روز جهانی تئاتر و روز ملی هنرهای نمایشی، جمعی از تئاتری های استان با حضور در محل اجرای تالارشهر اردبیل، از نزدیک در جریان ساخت این پروژه عظیم فرهنگی و هنری قرار گرفتند.

|

نظرات کاربران